Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Марталішвілі Л. А.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Марталішвілі Л. А. 
Формування управлінської компетентності майбутнього керівника закладу освіти в процесі навчання фахових дисциплін: автореферат дис. ... д.філософ : 015 / Л. А. Марталішвілі. — Б.м., 2023 — укp.

Дисертаційну роботу присвячено формуванню управлінської компетентності майбутніх керівників закладів освіти в процесі навчання фахових дисциплін. У дослідженні на тему «Формування управлінської компетентності майбутнього керівника закладу освіти в процесі навчання фахових дисциплін» з’ясовано суть поняття управлінської компетентності майбутнього керівника закладу освіти та її структурних компонентів; розроблено модель формування управлінської компетентності майбутнього керівника закладу освіти в процесі навчання фахових дисциплін»; визначено критерії сформованості управлінської компетентності майбутнього керівника закладу освіти; визначено й теоретично обґрунтувано сукупність педагогічних умов формування управлінської компетентності майбутнього керівника закладу освіти в процесі навчання фахових дисциплін; змодельовано процес формування управлінської компетентності майбутнього керівника закладу освіти в процесі навчання фахових дисциплін та перевірити ефективність педагогічних умов та експериментально перевірено ефективність розробленої моделі формування управлінської компетентності майбутніх керівників навчальних закладів у навчальному процесі педагогічних закладів вищої освіти.Дисертація є цілісним комплексним дослідженням, яке спрямоване на формування управлінської компетентності майбутнього керівника закладу освіти в процесі навчання фахових дисциплін, і має безумовну наукову новизну, яка полягає в тому, що:уперше: визначено педагогічні умови формування управлінської компетентності майбутнього керівника закладу освіти в процесі навчання фахових дисциплін (удосконалення змісту фахової підготовки майбутніх керівників закладу освіти шляхом упровадження вибіркової навчальної дисципліни «Інноваційне управління конфліктами та ефективний діалог»; системне використання тренінгових технологій для формування управлінської компетентності майбутнього керівника закладу освіти в процесі навчання фахових дисциплін); розроблено модель формування управлінської компетентності майбутнього керівника закладу освіти в процесі навчання фахових дисциплін, котра складається із трьох структурних блоків (методологічно-цільовий, змістово-процесуальний та результативно-діагностичний); уточнено поняття управлінської компетентності майбутнього керівника закладу освіти та її структурних компонентів, етапи експериментального дослідження, критерії, показники, рівні та методи діагностики сформованості управлінської компетентності;дістало подальшого розвитку: наукове розуміння суті та змісту педагогічних умов формування управлінської компетентності майбутнього керівника закладу освіти в процесі навчання фахових дисциплін; етапи технології реалізації моделі формування управлінської компетентності майбутнього керівника закладу освіти в процесі навчання фахових дисциплін (підготовчий, процесуальний, коригувальний та аналітичний).Практична значущість роботи полягає в розробці та упровадженні авторської моделі формування управлінської компетентності майбутніх керівників навчальних закладів, її змістовому наповненні, експериментальна перевірка якої здійснена на площинах реалізації освітніх компонентів; у доборі та обґрунтуванні діагностичного інструментарію моніторингу досліджуваного процесу, деталізації критеріїв та показників, за допомогою яких може здійснюватися аналіз готовності майбутніх керівників навчальних закладів до управлінської діяльності в процесі вивчення фахових дисциплін; у розробці вибіркової дисципліни «Інноваційне управління конфліктами та ефективний діалог» з необхідним навчально-методичним забезпеченням.Авторкою доведено, що за умови реалізації визначених педагогічних умов формування управлінської компетентності майбутнього керівника закладу освіти в процесі навчання фахових дисциплін можна досягти позитивної динаміки у формуванні цієї компетентності.Ключові слова: управлінська компетентність, модель формування управлінської компетентності, компоненти управлінської компетентності, педагогічні умови формування управлінської компетентності, управління закладом освіти, державне управління освітою, фахові дисципліни, менеджмент освіти.^UThe dissertation is devoted to the formation of managerial competence of future heads of educational institutions in the process of training in professional disciplines.In the research of "Forming of administrative competence of future leader of establishment of education in the process of studies of professional disciplines" essence of concept of administrative competence of future leader of establishment of education is found out and her structural components; the model of forming of administrative competence of future leader of establishment of education is worked out in the process of studies of professional disciplines"; the criteria of formed of administrative competence of future leader of establishment of education are certain; the process of forming of administrative competence of future leader of establishment of education is modelled in the process of studies of professional disciplines and to check efficiency of pedagogical terms and efficiency is experimentally tested of the worked out model of forming of administrative competence of future leaders educational.Dissertation is integral complex research that is sent to forming of administrative competence of future leader of establishment of education in the process of studies of professional disciplines, and has an absolute scientific novelty, that consists in that, :first: the pedagogical terms of forming of administrative competence of future leader of establishment of education are certain in the process of studies of professional disciplines (of improvement of maintenance of professional preparation of future leaders of establishment of education by introduction of selective educational discipline "Innovative management and effective dialogue" conflicts; the system use of training technologies is for forming of administrative competence of future leader of establishment of education in the process of studies of professional disciplines; creation of project and realization of the motivational-oriented practical preparation of students to administrative activity); the model of forming of administrative competence of future leader of establishment of education is worked out in the process of studies of professional disciplines, that consists of three structural blocks (methodologically-having a special purpose, semantically-judicial and effectively-diagnostic); the concept of administrative competence of future leader of establishment of education is specified and her structural components, stages of experimental research, criteria, indexes, levels and methods of diagnostics of formed of administrative competence; organizationally-methodical accompaniment of process of forming of administrative competence of future leader of establishment of education is improved in the process of studies of professional disciplines, criterion-level vehicle for diagnostics of formed of the investigated competence; got further development: scientific understanding of essence and maintenance of pedagogical terms of forming of administrative competence of future leader of establishment of education in the process of studies of professional disciplines; the stages of technology of realization of model of forming of administrative competence of future leader of establishment of education are in the process of studies of professional disciplines (preparatory, carried out in a process correcting and analytical).The practical significance of the work consists in the development and implementation of the author's model of the formation of managerial competence of future heads of educational institutions, its content, experimental verification of which was carried out on the planes of implementation of educational components; in the selection and substantiation of diagnostic tools for monitoring the researched process, detailing the criteria and indicators that can be used to analyze the readiness of future heads of educational institutions for managerial activities in the process of studying professional disciplines; in the development of the selective discipline "Innovative conflict management and effective dialogue" with the necessary educational and methodological support.The author has proven that, subject to the implementation of certain pedagogical conditions for the formation of managerial competence of the future head of an educational institution, in the process of learning professional disciplines, it is possible to achieve positive dynamics in the formation of this competence.Keywords: administrative competence, model of forming of administrative competence, component of administrative competence, pedagogical terms of forming of administrative competence, management of education establishment, state administration, professional disciplines, management of education, education


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського