Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (5)
Пошуковий запит: (<.>A=Марченко О. Д.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Марченко О. Д. 
ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ СУБ’ЄКТІВ ВЛАДНИХПОВНОВАЖЕНЬ У ПРАВОВІДНОСИНАХ АДМІНІСТРАТИВНОГО СУДОЧИНСТВА: автореферат дис. ... д.філософ : 081 / О. Д. Марченко. — Б.м., 2023 — укp.

У дисертації наведено теоретичне узагальнення та вирішено новенаукове завдання, яке полягає у визначенні сутності правового регулювання діяльності суб’єктів владних повноважень у правовідносинахадміністративного судочинства. Визначено поняття та ознаки суб’єктів владних повноважень, суб’єктів публічного адміністрування. Під публічним адмініструванням слід розуміти діяльність органів виконавчої влади та місцевого самоврядування щодо надання суб’єктам звернення відповідних публічних послуг або реалізації своїх повноважень в інтересах держави та/або населення публічного адміністрування. Виокремлено широке та вузьке розуміння суб’єктів публічного адміністрування. Віднесено до особливостей суб’єктів публічного адміністрування:а) вертикальну взаємодію (між органами державної влади та особами тощо), горизонтальну взаємодію (між центральними органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування, між різними видів суб’єктами центральних органів виконавчої влади); б) компетенцію (права та обов’язки); в) завдання та функції в межах визначених законодавчими актами; г) місце та значення конкретного суб’єкта влади у механізмі публічного адміністрування; д) правосуб’єктність органів публічної адміністрації; ж) створення та ліквідація відповідних суб’єктів публічного адміністрування; з) юридична відповідальність кожного суб’єкта відповідно до нормативно-правових актів. Окреслено принципи та класифікацію суб’єктів владних повноважень у правовідносинах адміністративного судочинства. Запропоновано під принципами суб’єктів владних повноважень у правовідносинах адміністративного судочинства розуміти як вимоги (відповідні дії), засади, які є об’єктивно зумовленими, що розкривають особливості реалізації функцій та завдань відповідних органів з відповідними владними повноваженнями, інституту звернень суб’єктів владних повноважень в адміністративному судочинстві згідно законодавства та напрями удосконалення способів судового захисту прав, свобод і законних осіб (фізичних або колективних) для задоволення публічного інтересу держави. Виділено види суб’єктів владних повноважень в правовідносинах адміністративного судочинства. Розкрито зміст суб’єкта владних повноважень у правовідносинах адміністративного судочинства як сторони публічно-правового спору. Виокремлено проблемні питання в діяльності суб’єкта владних повноважень управовідносинах адміністративного судочинства. Запропоновано під суб’єктом владних повноважень суб’єкта у правовідносинах адміністративного судочинства як сторони публічно-правового спору розуміти орган влади (державної чи місцевого самоврядування), їх публічної особи, іншого суб’єкта при виконанні ними функцій публічного адміністрування, зокрема, на виконання делегованих повноважень (прав та обов’язків) або при наданні відповідних видів публічних послуг (адміністративних, соціальних, електронних тощо) відповідно до чинних нормативних актів з метою фактичного виконання завдань та функцій держави. Визначено зміст правосуб’єктності суб’єктів владних повноважень у правовідносинах адміністративного судочинства. Обґрунтовано пропозиції щодо вдосконалення законодавства, щорегулює діяльність суб’єктів владних повноважень у правовідносинахадміністративного судочинства та практики його реалізації. Зроблено висновок, що незрозумілою є позиція законодавця щодо встановлення норми у ч. 6 ст. 12 КАС України, за якою прийняття громадян на публічну службу, її проходження, звільнення з публічної служби тощо є справами незначної складності.^UThe thesis provides a theoretical generalization and solves a newscientific task, which is to determine the essence of legal regulation of the activities of public authorities in legal relationsin administrative legal proceedings. The author defines the concept and attributes of public authorities and public administration entities. Public administration should be understood as the activities of executive authorities and local self-government bodies aimed at providing relevant public services to the subjects of application or exercising their powers in the interests of the State and/or the population of public administration. The author distinguishes between a broad and a narrow understanding of public administration entities. The following features of public administration entities are attributed to them:a) vertical interaction (between public authorities and individuals, etc.), horizontal interaction (between central executive authorities and local self-government bodies, between different types of central executive authorities); b) competence (rights and obligations); c) tasks and functions within the limits defined by legislative acts; d) place and importance of a particular authority in the mechanism of public administration; e) legal personality of public administration bodies; f) creation and liquidation of relevant public administration entities. The author outlines the principles and classification of subjects of power in legal relations of administrative justice. The author suggests that the principles of subjects of power in legal relations of administrative justice should be understood as requirements (appropriate actions), principles which are objectively determined and reveal the specifics of implementation of functions and tasks of the relevant authorities with the relevant powers, the institute of appeals of subjects of power in administrative justice in accordance with the law, and the ways of improving the methods of judicial protection of rights, freedoms and legal entities (individuals or collective) to meet the public interest. The author distinguishes the types of subjects of power in legal relations of administrative justice. The author reveals the content of the subject of authority in legal relations of administrative justice as a party to a public law dispute. The author highlights the problematic issues in the activities of a public authority inin the legal relations of administrative proceedings are highlighted. The author proposes to understand the subject of public authority in the legal relations of administrative justice as a party to a public law dispute as a public authority (State or local self-government), their public official, or another entity when performing public administration functions, in particular, in the exercise of delegated powers (rights and obligations) or when providing the relevant types of public services (administrative, social, electronic, etc.) in accordance with current regulations with a view to actually performing tasks and functions The author defines the content of legal personality of public authorities in legal relations of administrative proceedings. The author substantiates proposals for improving the legislation whichregulating the activities of public authorities in legal relationsadministrative proceedings and the practice of its implementation. It is concluded that the legislator's position regarding the establishment of a rule in Part 6 of Article 12 of the Code of Administrative Procedure of Ukraine, according to which the admission of citizens to the public service, its passage, dismissal from the public service, etc. are matters of minor complexity, is unclear.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського