Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (3)Реферативна база даних (70)Книжкові видання та компакт-диски (11)Журнали та продовжувані видання (5)
Пошуковий запит: (<.>A=Матвієнко О. В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
1.

Матвієнко О. В. 
Теоретико-методичні засади підготовки майбутніх учителів до педагогічної взаємодії у навчально-виховному середовищі школи першого ступеня: автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / О. В. Матвієнко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. — К., 2010. — 34 с. — укp.

Розроблено та науково обгрунтовано систему підготовки майбутніх учителів щодо педагогічної взаємодії у навчально-виховному середовищі школи першого ступеня. Вдосконалено зміст фахової освіти майбутніх вчителів початкової школи щодо педагогічної взаємодії. Експериментально доведено ефективність впливу введених змін на підвищення рівня їх готовності щодо педагогічної взаємодії у навчально-виховному середовищі школи першого ступеня. Досліджено, апробовано й опубліковано рекомендовані МОН України навчальні посібники з проблеми дослідження.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 + Ч421.430
Шифр НБУВ: РА372997 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Калугіна Т. В. 
Педагогічні умови професійного саморозвитку викладачів іноземних мов у науково-методичній роботі коледжу / Т. В. Калугіна. — Б.м., 2019 — укp.

У дисертації проведено цілісний науковий аналіз проблеми професійного саморозвитку викладачів іноземної мови в системі науково-методичної роботи коледжу. Обґрунтовано й апробовано педагогічні умови професійного саморозвитку викладачів іноземної мови у науково-методичній роботі коледжу (використання інтерактивних технологій у науково-методичній роботі коледжу для збалансованості особистісно-професійних якостей викладачів іноземних мов; модернізація інформаційного середовища коледжу для вдосконалення іншомовної компетентності викладачів іноземних мов; створення ресурсного центру професійного саморозвитку творчої особистості викладачів іноземних мов).Визначено компоненти, критерії та рівні готовності до професійного саморозвитку викладачів іноземних мов.Результати самоосвітньої діяльності викладача відображено у формі: доповідей, виступів на семінарах, засіданнях методичних об'єднань; статті до фахового видання; дидактичного матеріалу; науково-методичної розробки; методичного чи діагностичного кейсу; розробки електронних занять, посібників; розробки пакету тестових завдань в електронному вигляді; розробки пакету стандартного планування з теми чи групи тем; проекту особистої методичної веб-сторінки.^UIn the thesis a holistic scientific analysis of the problem of professional self-development of teachers of foreign languages in the scientific and methodological work of the college is carried out.It is determined that the professional self-development of teachers of foreign languages in scientific and methodological work of the college is a conscious self-cognitive activity of teachers of a foreign languages in scientific and methodological work of the college aimed at improving its own personality in accordance with the requirements of the profession and self-realization of oneself as a personality in that social field of activity that defines the profession.The organizational and pedagogical support of the process of professional self-development of teachers of foreign languages in scientific and methodological work of the college is developed.The purpose and objectives of developed organizational-pedagogical support obey to current qualification requirements of the professional abilities of teachers of foreign languages in college. Also, the methodological unit includes methodological approaches and principles. Goals and objectives of the process of professional development of teachers of foreign languages in the scientific and methodological work of the college are carried out in three consecutive stages: diagnostic and motivational, procedural-activity, reflexive-correction.It was established that providing of organizational and pedagogical support of professional self-development of teachers of foreign languages activates the cognitive and research components of professional self-development. It is noted that the socio-psychological climate, which has organizational and pedagogical support by the administration and other experts, promotes operatively-active and reflexive and evaluation components. In turn, the creation of pedagogical conditions that have the ability to receive support and recognition in society, reveals various aspects of the necessarily motivational component, the creative and innovative environment of the college extends to social and communicative.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
3.

Дідур Н. А. 
Формування соціокультурної компетентності майбутніх учителів початкової школи у процесі фахової підготовки / Н. А. Дідур. — Б.м., 2019 — укp.

У дисертаційній роботі висвітлено окремі аспекти проблеми формування соціокультурної компетентності майбутніх учителів початкової школи у процесі фахової підготовки: виявлено й теоретично обґрунтовано педагогічні умови, що мають вплив на формування соціокультурної компетентності майбутніх учителів початкової школи у процесі фахової підготовки (поступове доповнення навчальних планів окремими темами та навчальними дисциплінами (варіативна складова) циклу професійної та практичної підготовки студентів; упровадження інтерактивних методів навчання з урахуванням контексту професійної діяльності вчителя початкової школи; освітнє середовище (традиції, норми, правила поведінки, соціальна ситуація); забезпечення мотиваційно-ціннісного ставлення студентів до виявлення і прояву соціокультурної компетентності у процесі фахової підготовки та модель її реалізації, що містить такі складники: мета, завдання, підходи, принципи, форми, методи, стадії формування, критерії, показники, рівні сформованості соціокультурної компетентності майбутніх учителів початкової школи. Визначено, що структуру соціокультурної компетентності майбутніх учителів початкової школи становлять когнітивний, аксіологічний комунікативний та прогностичний компоненти. Сформованість соціокультурної компетентності майбутніх учителів початкової школи визначається високим, середнім та низьким рівнями за певними показниками. У процесі експериментального дослідження доведено ефективність створеної організаційно-педагогічної моделі формування соціокультурної компетентності майбутніх учителів початкової школи у процесі фахової підготовки.^UThe Dissertation is devoted to the problem of formation of sociocultural competence of elementary school future teachers in the process of professional training. The pedagogical conditions for forming the sociocultural competence of future elementary school teachers in the process of professional training (phased supplementation of the curriculum by separate subjects and educational disciplines (variational component) of the cycle of professional and practical training of students are revealed and theoretically substantiated; implementation of interactive teaching methods taking into account the context of the professional activity of the elementary school teacher; educational environment (traditions, norms, rules of conduct, social situation); provision of the attitude of motives and values towards the identification and manifestation of socio-cultural competence in the process of professional training and the model of its implementation, containing the following components: purpose, tasks, approaches, principles, forms, methods, stages of formation, criteria, indicators, levels of formation of sociocultural competence of elementary school future teachers. It is determined that the structure of sociocultural competence of future primary school teachers is cognitive, motivational, reflexive and communicative components. The formation of sociocultural competence of future primary school teachers is determined by high, medium and low levels according to certain indicators. In the process of experimental research the efficiency of the developed organizational and pedagogical model of formation of socio-cultural competence of elementary school future teachers in the process of professional training has been proved


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського