Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Мезенцева О. І.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Мезенцева О. І. 
Соціально-педагогічні основи гармонізації виховного середовища дитини в діяльності Вальдорфських шкіл / О. І. Мезенцева. — Б.м., 2019 — укp.

Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.05 – соціальна педагогіка. – Інститут проблем виховання НАПН України, Київ, 2019.Дисертаційна робота присвячена актуальній проблемі гармонізації виховного середовища дитини в умовах закладу загальної середньої освіти, розкриттю й обґрунтуванню її соціально-педагогічних основ на прикладі діяльності Вальдорфських шкіл. Здійснено аналіз стану дослідженості вальдорфської педагогіки, визначено методологічні підходи до її дослідження як соціально-педагогічного явища. На основі аналізу та узагальнення концептуальних положень філософії, психології, педагогіки та соціальної педагогіки щодо гармонійного розвитку дитини визначено поняття «гармонізація виховного середовища дитини», «виховне середовище Вальдорфської школи»; обґрунтовано структуру виховного середовища Вальдорфської школи як соціально-педагогічного конструкту.Вперше здійснено теоретико-методологічне осмислення філософсько-педагогічної спадщини Р. Штайнера у контексті гармонізації виховного середовища дитини та з'ясовано, що основними складовими соціально-педагогічних основ гармонізації виховного середовища дитини у Вальдорфській школі є сукупність концептуальних ідей педагогічної антропології Р. Штайнера та соціально-педагогічних умов їх практичного упровадження.Здійснено компаративний аналіз компонентів виховного середовища закладів освіти, що працюють за вальдорфською педагогікою в Україні та інших країнах Європи; уточнено сучасну статистику; визначено виклики та сучасні тенденції у формуванні виховного середовища дитини у діяльності Вальдорфських шкіл.^UDissertation for the degree Candidate of Pedagogical Sciences – 13.00.05 – Social Pedagogy. – Institute of Educational Problems at National Academy of Educational Sciences of Ukraine, Kyiv, 2019.The dissertation is devoted to the problem of harmonization of child's educational environment in secondary school. It discloses and studies socio-pedagogical foundations of the mentioned issue and examines Waldorf Schools' environment as an example. The definitions of the basic concepts of the research are proposed and their content is disclosed. New scientific and practical results are obtained.The author analyzed the academic researcher on Waldorf Education and determined the methodological approaches to its further research as a social pedagogical phenomenon. Based on analysis and generalization of philosophy, psychology, anthropology and social pedagogy concepts on the harmonious development of a child, the notion "harmonization of child's educational environment" was developed. The notion of "Waldorf School Educational Environment" was determined as a social-pedagogical construct of three-component interaction. For the first time the author carried out a theoretical and methodological comprehension of the philosophical and pedagogical heritage of R. Steiner in the context of harmonization of child's educational environment. The author distinguished the main components of the socio-pedagogical foundations for child's educational environment harmonization at the Waldorf School. They are the set of the conceptual ideas of R. Steiner's pedagogical anthropology and the socio-pedagogical conditions of their practical implementation.The comparative analysis of child's educational environment of Waldorf Schools in Ukraine and the other European countries allowed the author to determine the challenges and critical points of Waldorf Schools' development. The author has updated the statistics and tendencies of Waldorf Schools' development in Ukraine and the International Waldorf Schools Movement.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського