Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Мирошниченко О. А.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Мирошниченко О. А. 
Формування цифрової компетентності майбутніх педагогів вищої школи у процесі фахової підготовки / О. А. Мирошниченко. — Б.м., 2020 — укp.

У дисертації викладено теоретико-методичне обґрунтування та авторське розв'язання наукової проблеми формування цифрової компетентності майбутніх педагогів закладів вищої освіти в умовах діджиталізації освітнього простору.Теоретично обґрунтовано та розроблено структурно-функціональну модель формування цифрової компетентності майбутніх педагогів закладів вищої освіти, що включає методологічний, структурно-змістовий, операціонально-діяльнісний та діагностично-результативний блоки. Ядром структурно-функціональної моделі є комплекс організаційно-педагогічних умов, які забезпечують ефективний розвиток зазначеного феномену: діджиталізація освітнього простору університету, що забезпечує формування в магістрантів позитивної мотивації до опанування цифровою компетентністю; моделювання магістрантами педагогічної діяльності викладача, насиченої застосуванням цифрових засобів навчання; розвиток здатностей магістрантів до роботи із цифровими ресурсами й засобами навчанняВиділено базові інваріанти цифрової компетентності педагогів закладів вищої освіти у вигляді інформаційної, комунікативної, когнітивної та безпеково-ціннісної здатностей.^UStructural and functional model of formation digital competence of the future teachers of higher educational institutions that consists of methodological, structural-semantic, operational-activity and diagnostic-effective blocks is theoretically substantiated and developed in the thesis. The core of structural and functional model is a complex of organizational and pedagogical conditions of formation of digital competence future teachers of higher educational institutions: digitalization of the educational space of the university, that provides the undergraduates formation of positive motivation to master digital competence; modeling by the undergraduates the pedagogical activity of the teacher saturated with the usage of digital means of training; the development of masters' abilities to work with digital resources and teaching aids.The basic invariants of digital competence of teachers of higher educational institutions in the form of the following abilities are highlighted: information (ability to search, understand, process, organize and archive digital information, its critical thinking); communicative (ability to communicate online with colleagues and students in various forms); cognitive (ability to create, develop and apply in the process of professional educational activity content with the usage a digital resource); safety-value (the ability to use computers, software, computer training programs in professional activities safely and adhere to academic integrity).


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського