Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (17)
Пошуковий запит: (<.>A=Михалевич М. Г.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Михалевич М. Г. 
Теоретичні основи систем керування зчепленням транспортних засобів категорій N3 та M3 з механічною трансмісією / М. Г. Михалевич. — Б.м., 2021 — укp.

Михалевич М.Г. Теоретичні основи систем керування зчепленням транспортних засобів категорій N 3 та M 3 з механічною трансмісією. — Кваліфікаційна наукова праця на правах рукопису. Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора технічних наук за спеціальністю 05.22.02 — автомобілі та трактори (274 — Автомобільний транспорт) — Харківський національний автомобільно-дорожній університет, Міністерство освіти і науки України, Харків, 2021. Дисертація присвячена вирішенню проблем підвищення ефективності рушання автотранспортних засобів, покращення умов роботи водія та підвищення комфорту під час руху шляхом покращення вихідних параметрів автоматизованих та автоматичних систем керування зчепленням автотранспортних засобів категорій M3 та N3 . Проведено аналіз сучасного стану систем керування зчепленням АТЗ та визначено задачі дослідження. Впродовж теоретичних досліджень удосконалено математичний опис сухого тертя у частині взаємодії контактуючих тіл за відсутності проковзування. Особливістю запропонованого закону керування зчепленням, на основі параметричних кривих Безьє є виключення часу з його представлення, завдяки чому є можливість повернення до попереднього режиму руху при зміні навантаження. Запропоновано методологію формування стабільних вихідних параметрів системи керування зчепленням з врахуванням внутрішніх та зовнішніх факторів. Одним з аспектів методології є дослідження компонентів системи керування в широкому температурному діапазоні. З метою раціонального використання водієм кінетичної енергії автомобіля розроблено метод прогнозування вибігу АТЗ на основі функціональної залежності між шляхом руху у режимі накату або гальмування двигуном та початковою швидкістю руху, що базується на балансі кінетичної енергії та роботи сили інерції. Ключові слова: автоматична система керування зчепленням, крива Безьє, індукційний датчик, рушання автотранспортного засобу, автотранспортний засіб, вибіг, зчеплення автомобіля, вплив температури навколишнього середовища.^UMykhalevych M.H. Theoretical bases of clutch control systems for the vehicles of categories N3 and M3 with mechanical transmission. — Qualifying scientific work, manuscript copyright. The dissertation for competition for a scientific degree of the Doctor of Engineering Science on specialty 05.22.02 — automobiles and tractors (274 — Motor transport) — Kharkiv National Automobile and Highway University, Ministry of Education and Science of Ukraine, Kharkiv, 2021. The dissertation deals with the problem of increasing the efficiency of vehicle movement, improvement of working conditions for the driver and comfort while driving by enhancement of output parameters of automated and automatic clutch control systems for vehicles of categories N3 and M3. The analysis of the current state of vehicles clutch control systems has been carried out and the research tasks have been determined. During theoretical research the mathematical description of dry friction in the part of interaction of contacting bodies in the absence of slipping has been improved. A feature of the proposed law of clutch control, based on parametric Bézier curves, is the exclusion of time from its representation, which makes possible to return to the previous mode of movement when the load changes. The methodology of formation of stable output parameters of the clutch control system taking into account internal and external factors is offered. One of the aspects of the methodology is the study of the components of the control system in a wide temperature range. In order to ensure the rational use of the car kinetic energy by the driver, a method of predicting the runway based on the functional relationship between the path in the mode of rolling or engine braking and the initial speed was developed, which is based on the balance of kinetic energy and inertia. Key words: automatic clutch control system, Bezier curve, induction sensor, vehicle launch, vehicle, coasting mode distance, vehicle clutch, influence of ambient temperature.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського