1. |
Михальчук Ю.О. Психолого-педагогічні умови гармонізації етнічної самосвідомості старшокласників: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Ю.О. Михальчук ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2005. — 19 с. — укp.Проаналізовано проблему формування етнічної самосвідомості старшокласників, розроблено й емпірично досліджено концептуальну модель гармонізації етносамосвідомості у ранньому юнацькому віці. Показано, що організація спеціальної інформативно-творчої діяльності, спрямованої на підвищення когнітивної складності особистості та збагачення її ціннісно-смислової сфери, сприяє гармонізації зазначеної особистісної якості школярів. З метою розвитку у старших школярів медіативно-діалогічного, творчого, критичного переосмислення етноцентричних стереотипів розроблено розвивально-виховну програму з метою гармонізації їх етнічної самосвідомості. Експериментально доведено, що застосована програма сприяє її діалого-культурологічній самоорганізації та формуванню толерантної особистості, відкритої до міжкультурного діалогу. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2-734 + Ч421.328 + Шифр НБУВ: РА338111
Рубрики:
|