1. |
Морська Л.І. Теоретико-методичні основи підготовки майбутніх учителів іноземних мов до використання інформаційних технологій у професійній діяльності: автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04; 13.00.02 / Л.І. Морська ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. — Т., 2008. — 40 с. — укp.Розроблено й науково обгрунтовано систему підготовки майбутніх учителів іноземних мов до використання інформаційних технологій у професійній діяльності на теоретико-методологічному та методичному рівнях. Запропонована система грунтується на положеннях системного, компетентнісного, технологічного, особистісно-орієнтованого, діяльнісного та модульного підходів, складається з двох етапів, передбачає врахування структури професійної діяльності вчителя іноземних мов у разі інформатизації навчального процесу, базується на моделі готовності педагога до використання інформаційних технологій, моделі його інформаційної компетенції та моделі вчителя іноземних мов, підготовленого до використання даних технологій у професійній діяльності. Другий етап реалізації системи відбувається у формі засвоєння змісту спецкурсу, що складається з шести модулів. Основні результати досліджено та впроваджено до навчального процесу педагогічних ВНЗ України на базі створеного навчально-методичного комплексу для студентів факультету іноземних мов, що складається з навчальної програми курсу "Інформаційні технології у навчанні іноземних мов", посібника, матеріалу в електронному вигляді та методичних рекомендацій щодо організації системи підготовки майбутніх учителів іноземних мов до використання інформаційних технологій у їх професійній діяльності. Скачати повний текст
Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.2 + Шифр НБУВ: РА359654
Рубрики:
|
2. |
Морська Л.І. Формування вмінь професійного спілкування англійською мовою у студентів факультету фізичного виховання: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Л.І. Морська ; Київ. держ. лінгв. ун-т. — К., 2001. — 20 с. — укp.Визначено три групи вмінь, необхідних спеціалістам у галузі фізичної культури та спорту для реалізації їх комунікативних намірів у процесі професійного спілкування. За результатами проведених досліджень відібрано типові комунікативні ситуації, на основі яких розроблено систему вправ для формування виділених груп умінь професійного англомовного спілкування, що складається з 24-х систем вправ нижчого рівня відповідно до кількості відібраних типових комунікативних ситуацій. Основні результати досліджень впроваджено в практику роботи кафедр іноземних мов немовних вищих закладів освіти України на базі створеного посібника "Англійська мова у світі спорту". Скачати повний текст
Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-913-2 Шифр НБУВ: РА313943 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
|