1. |
Муратова І.А. Філософсько-освітні виміри самосвідомості: Автореф. дис... канд. філос. наук: 09.00.10 / І.А. Муратова ; Нац. техн. ун-т України "Київ. політехн. ін-т". — К., 2007. — 18 с. — укp.Розглянуто феномен самосвідомості в контексті освітнього процесу. З огляду на фундаментальні проблеми даного процесу та конкретно-історичні протиріччя його змісту, а також формування здатності судження людини як умови її саморефлексії та самоздійснення, визначено категоріальні та культурно-практичні виміри філософсько-освітніх форм самосвідомості. На підставі критичного зіставлення та взаємопроникнення філософсько-освітніх, історико-філософських, психологічних і педагогічних аспектів розвитку самосвідомості з'ясовано принципові критерії можливості розвивальної освіти. Розкрито основні закономірності становлення історичних форм самосвідомості через діалектику її філогенезу у феноменологічному просторі та в логіці форм суспільної свідомості як ідеальних форм самосвідомості людства. На підставі компаративного аналізу освітніх теорій і практик у сучасному філософському дискурсі і в контексті філософської педагогіки видатних філософів XX ст. доведено необхідність застосування філософсько-освітніх вимірів самосвідомості у розвивальному навчанні у сучасній системі освіти. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ю252:Ч30 + Ч30в2:Ю252 + Шифр НБУВ: РА352137
Рубрики:
|