Мілова О.Є. Тенденції постмодернізму в педагогічній теорії та практиці США (60 - 90-ті роки XX століття): автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / О.Є. Мілова ; Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2009. — 20 с. — укp.
Досліджено тенденціі постмодернізму в педагогічній теорії та практиці США в 1960 - 1990-х рр. На підставі теоретичного аналізу наукової літератури визначено суть і характерні особливості постмодернізму як філософсько-інтелектуальної та культурної течії, соціокультурні та філософсько-педагогічні передумови його становлення. Розкрито філософсько-педагогічний зміст постмодернізму. Охарактеризовано ознаки постмодерністської педагогічної теорії. Виявлено тенденції постмодернізму у педагогічній теорії та педагогічному процесі США. Проаналізовано вплив постмодернізму на освітню політику США. Висвітлено постмодерністські особливості у філософсько-педагогічному забезпеченні сучасної освітньої політики України.