Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Назаренко О. Є.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Назаренко О. Є. 
Тенденції розвитку вищої освіти в Республіці Корея: автореферат дис. ... д.філософ : 011 / О. Є. Назаренко. — Б.м., 2023 — укp.

З часу проголошення незалежності Україна розбудовує національну вищуосвіту з урахуванням світових практик. У Стратегії розвитку вищої освіти в Україніна 2022 – 2032 рр. вища школа розглядається з позиції інтелектуального,культурного і професійного розвитку особистості, формування якісного людськогокапіталу, згуртування суспільства для утвердження України як рівноправного членаєвропейської і світової спільноти.Широкомасштабна військова агресія рф проти України, розпочата 24 лютого2022 року, актуалізувала нагальність подальших системних реформ національноївищої освіти задля Перемоги та ефективного відновлення країни. Синхронізація зісвітовими стандартами та інтегрування у європейський та світовий освітнійпростори є безальтернативними напрямами цих реформ. Міжнародну інтеграціювищої освіти України за умови збереження й розвитку досягнень та прогресивнихтрадицій національної вищої школи визначено одним з принципів державноїполітики у сфері вищої освіти Законом України «Про вищу освіту».Складовою цього процесу є осмислення досвіду країн-лідерок, зокремаРеспубліки Корея, яка у 2022 р. посіла тринадцяте місце серед економік світу.Динамічний розвиток корейської вищої освіти рефлектується у високих світовихрейтингах національних університетів та спрямований на розбудовуінтелектуального потенціалу. Корея є однією з чотирнадцяти країн ОЕСР, дещонайменше половина людей віком 25-34 роки мають вищу освіту. Запорукою єінноваційна державна політика, що забезпечує високий відсоток витрат на освіту(6,4% від ВВП у 2020 р.), третина з яких (приблизно ₩ 84,1 трлн) спрямовується нарозвиток сектору вищої освіти. Незмінним при цьому залишається поціновуванняфундаментальних ідей конфуціанства, що у синтезі формує високоефективнумодель вищої освіти, яка становить значний інтерес для світової дослідницькоїспільноти.Дисертаційну роботу присвячено дослідженню феномену вищої освітиРеспубліки Корея у форматі тенденцій на засадах єдності її сутнісних характеристик.У дисертації автор аналізує стан розробленості проблеми дослідження; характеризуєстановлення вищої освіти в Республіці Корея та особливості її функціонування вумовах глобалізації та регіоналізації, розкриває організаційні та змістові засадифункціонування вищої освіти в Республіці Корея, виокремлює напрями та сутнісніхарактеристики її розвитку, обґрунтовує перспективи використання інноваційнихпівденнокорейських практик у сфері вищої освіти в українських реаліях на основістратегічних орієнтирів розвитку системи вищої освіти в Україні.^USince gaining independence, Ukraine has been developing its national highereducation system in line with international practices. The Strategy for the Developmentof Higher Education in Ukraine for 2022-2032 considers higher education from theperspective of intellectual, cultural and professional development of the individual,formation of high-quality human capital, and social cohesion to establish Ukraine as anequal member of the European and global community.Russia’s large-scale military aggression against Ukraine, which began on 24February 2022, has highlighted the urgency of further systemic reforms of the nationalhigher education system for the sake of victory and effective recovery of the country.Synchronisation with international standards and integration into the European and globaleducational area are the only alternatives for these reforms. The Law of Ukraine “OnHigher Education” defines the international integration of higher education in Ukraine,provided that the achievements and progressive traditions of the national higher educationsystem are preserved and developed, as one of the principles of state policy in the field ofhigher education.A part of this process is to understand the experience of leading countries, inparticular the Republic of Korea, which ranked thirteenth among the world's economiesin 2022. The dynamic development of Korean higher education is reflected in the highglobal rankings of national universities and is aimed at building intellectual potential.Korea is one of fourteen OECD countries where at least half of people aged 25-34 havea tertiary education. The key is an innovative government policy that ensures a highpercentage of spending on education (6.4% of GDP in 2020), one third of which(approximately ₩ 84.1 trillion) is directed to the development of the higher education11sector. At the same time, the appreciation of the fundamental ideas of Confucianismremains unchanged, which in synthesis forms a highly effective model of highereducation that is of great interest to the global research community.The dissertation is devoted to the study of the phenomenon of higher education inthe Republic of Korea in the format of trends on the basis of the unity of its essentialcharacteristics for the world research community. In the dissertation, the author analysesthe state of development of the research problem; characterises the formation of highereducation in the Republic of Korea and the peculiarities of its functioning in the contextof globalisation and regionalisation, reveals the organisational and content principles offunctioning of higher education in the Republic of Korea, identifies the directions andessential characteristics of its development, substantiates the prospects for the use ofinnovative South Korean practices in the field of higher education in Ukrainian realitieson the basis of strategic guidelines for the development of the higher education system inUkraine.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського