1. |
Нестеренко В. В. Ергономічні принципи удосконалення архітектури закладів вищої освіти адаптованих до людей з обмеженими фізичними можливостями. / В. В. Нестеренко. — Б.м., 2019 — укp.об'єкт: будівлі та споруди закладів вищої освіти; мета: розробка науково-обґрунтованих рекомендацій щодо вдосконалення функціонально-технологічного архітектурного середовища закладів вищої освіти, адаптованих до людей з обмеженими фізичними можливостями; методи: авторська методика дослідження; графоаналітичний метод; метод порівняльного аналізу; новизна: вперше проаналізовано адаптаційні заходи і засоби удосконалення архітектури виходячи з психофізіологічної специфіки людей з обмеженими фізичними можливостями (ОФМ); результати: розроблено моделі функціонально-технологічної організації вишу до потреб осіб з ОФМ та надано рекомендації щодо їх розміщення, параметрів та планувальних схем; сформована модель адаптації архітектурного середовища вишу до людей з ОФМ, що володіє екологічною повноцінністю, забезпечує умови для вирішення комплексу біо-соціальних і функціонально-технологічних задач; ступінь впровадження: наукова робота теоретиків архітектури, практична діяльність архітекторів-практиків, навчальний процес; галузь: архітектура.^UFacility: Buildings and structures of higher education establishments, Aim: Development of scientifically grounded recommendations regarding improvement of functional-technological architectural space of higher educational establishments, adapted for people with restraint physical capacities, Methods: Author's methodology of investigation; graphical analytical method; method of comparative analysis, Novelty: It is the first time when adaptive measures and means of improvement of the architecture have been analyzed, based on psycho-physiological specification of people with restraint physical capacities; result: models of functional and technical organization of higher educational establishment for people with restraint physical capacities have been developed; and recommendations regarding their placement have been given, as well as parameters and planning schemes; model of adaptation of architectural space of higher educational establishment for people with restraint physical capacities has been developed and which is environmentally appropriate, provides conditions to resolve a range of bio-social and functional-technological tasks Level of implementation: scientific work of architectural theorists, practical activity of practicing architects, educational process Sphere: the architecture. Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ
|