1. |
Новикова І.В. Маркетинг як засіб розвитку банківської системи в Україні: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / І.В. Новикова ; Укр. акад. зовніш. торгівлі. — К., 2000. — 19 с. — укp.Сформульовано суть банківського маркетингу, розроблено систему впровадження маркетингу в роботу банківської структури України в сучасних умовах. Проаналізовано ефективність сучасної системи державного регулювання банківської системи України, показано її розвиток у перспективі, існуючі та можливі позитивні та негативні наслідки використання її елементів. Висвітлено основні напрямки розвитку існуючих форм і методів впровадження маркетингу в банківську систему України. Здійснено аналіз сучасного організаційного, інформаційного та методичного забезпечення маркетингу у комерційних банках України та розроблено пропозиції щодо його впровадження. Визначено основні показники і критерії, яких комерційні банки мають дотримуватись у процесі роботи. Науково-методично обгрунтовано необхідність вдосконалення інформаційного забезпечення маркетингу в комерційних банках та запропоновано пропозиції щодо напряму створення єдиного інформаційного простору. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)262.10-211.1 Шифр НБУВ: РА308387 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
Географічні рубрики:
|