Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Новоселецька І. Е.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Новоселецька І. Е. 
Розвиток художньо-творчих здібностей дітей п'ятого року життя засобами мистецтва / І. Е. Новоселецька. — Б.м., 2021 — укp.

Творчість - обов'язкова умова всебічного розвитку людини, що робить життя емоційно насиченим і яскравим. У дитини творча діяльність пробуджує фантазію, вчить мріяти, створювати щось нове і незвичне. Малювання, створення нескладних виробів, складання віршів, історій чи казок, відтворення мелодії – всі ці види діяльності розвивають мислення, естетичний смак та уяву. Основою дитячої творчості є задатки дитини, які розвиваються в здібності під впливом певних умов. Оскільки кожна дитина є творчою, важливе місце під час організації її діяльності займає педагогічний супровід, де завданням педагога є своєчасне виявлення задатків кожної дитини. Наразі актуалізуються питання вдосконалення системи освіти, дитиноцентрованість, безперервність і наступність якої має сприяти загальному розвитку творчої особистості. Без залучення дітей до пізнання мистецтва важко здійснити творчий розвиток особистості. Водночас у дошкільній освіті до 2021 року (до появи нового стандарту дошкільної освіти – БКДО) класичне мистецтво не розглядалось як активний засіб розвитку дитини. Пасивне сприйняття дітьми творів мистецтва, відсутність розвитку емоційно-ціннісного ставлення до різних видів мистецтва не сприяло розвитку творчого потенціалу дітей та, відповідно, розвитку їх творчих здібностей в цілому.^UCreativity is a prerequisite for comprehensive human development, which makes life emotionally rich and vibrant. Children's creative activity awakens the imagination, teaches to dream, to create something new and unusual. Drawing, creating simple items, writing poems, stories or fairy tales, replaying a melody – all these activities develop thinking, aesthetic taste and imagination. The basis of children's creativity are the inclinations that develop their skills under the influence of certain conditions. Since each child is creative, an important place in the organization of its activities is occupied by pedagogical support, where the task of the teacher is timely identification of each child's talents. Nowadays, the issues of improving the education system are topical, the child-centeredness, continuity and continuity of which should contribute to the overall development of creative personality. Without the involvement of children in the cognition of art, it is difficult to carry out creative development of personality. At the same time, until 2021 in preschool education (until the emergence of a new standard of preschool education – BCPE) classical art was not considered as an active means of child development. Children's passive art works perception, the lack of development of emotionally valuable attitude to different types of art did not contribute to the development of children's creative potential and, accordingly, the development of their creative abilities in general.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського