Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Ображей О. Є.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Ображей О. Є. 
Технологія прискореного навчання плавання молодших школярів в умовах літніх оздоровчих таборів / О. Є. Ображей. — Б.м., 2021 — укp.

.Ображей О. Є. Технологія прискореного навчання плавання молодших школярів в умовах літніх оздоровчих таборів. – Кваліфікаційна наукова праця на правах рукопису.Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора філософії в галузі знань 01 «Освіта/Педагогіка» за спеціальністю 014 «Середня освіта (за предметними спеціальностями)». – Волинський національний університет імені Лесі Українки, Луцьк, 2021.Ураховуючи результати аналізу наукової літератури, результатів констатувального етапу експерименту щодо прискореного навчання плавання в умовах літнього оздоровчого табору,визначено педагогічні умови: етапне формування вмінь плавання; відповідність змісту занять віковим та індивідуальним особливостям дітей молодшого шкільного віку; врахування знань та накопиченого рухового досвіду молодших школярів; створення емоційно збагаченого виховного простору з використанням ігрових засобів, що забезпечують варіативність та рефлексивність навчання. Теоретично обґрунтовано авторську технологію прискореного навчання плаванню молодших школярів в умовах літнього оздоровчого табору у сукупності складових частин: цільового, концептуального, процесуального, змістового та критеріально-результативного блоків.Розроблено алгоритмізовану програму навчання плаванню молодших школярів в умовах оздоровчого табору, що умовно розподілена на три етапи відповідно до етапів формування рухового вміння. Кожен етап поділений на певні кроки алгоритму, що містять інформацію щодо організаційно-методичних дій інструктора, дій дитини та програмні результати навчання.Перший етап умовно поділено на три кроки, підсумковим результатом яких є подолання страху, сформованость знань щодо техніки безпеки на воді, важливості занять плаванням тощо. Також важливим на даному етапі є формування груп відповідно до індивідуальних особливостей дітей. Другий етап містить два основних кроки, що спрямовані на формування вмінь основних плавальних елементів та рухів і, як наслідок, отримання акварозряду. Важливим є формування в дітей здібності до рефлексії, що сприяло досягненню більш швидкого результату. Третій етап містить два кроки, спрямовані на закріплення рухів у варіативних умовах, формування навички плавання та, як результат, отримання кінцевого акварозряду.Відповідно до алгоритмізованої програми розроблено план-графік навчання плаванню молодших школярів з урахуванням:умов табору (наявність відкритої водойми); тривалості табірної зміни; періоду зміни (організаційного, основного, завершального); кількості запланованих занять; розроблених п'яти акварозрядів («Краб», «Морська черепаха», «Рибка», «Дельфін», «Акула»); видів підготовки (теоретичної та практичної); спрямованості українських народних ігор (на суходолі, на воді); змісту навчального матеріалу (поетапне вивчення основних елементів від простого до складного); засобів контролю (у вигляді контрольних ігор та естафет). Для отримання акварозряду відводиться 3 дні, окрім першого акварозряду «краб» на опанування якого відводиться 2 дні. Зміст матеріалу кожного блоку та спрямованість занять відповідає вимогам акварозряду щодо сформованості певного плавального вміння. Кожен блок завершується контрольною грою, за умовами якої необхідно виконувати певні контрольні елементи.У алгоритмізованій програмі занять враховано необхідність створення «ситуації успіху», що обумовлює особистісно-орієнтоване навчання, яке сприяє подоланню психологічних бар'єрів, реалізації індивідуальних можливостей, розвитку активності та наполегливості, підвищенню самооцінки, впевненості у власних силах. Створення «ситуації успіху» в процесі навчання плаванню відбувалося в шість кроків: подолання страху (тривоги) через дихальні вправи, відволікання тощо; надання дітям перспективи успішного результату; постійна словесна підтримка та надання чітких інструкцій; формування стійкої мотивації (розкриття значення плавання, формування належних умов занять, підтримка інтересів дитини, використання фронтальних та групових методів); постійна підтримка активності через використання ігрового методу; підвищення активності через стимулювання, а саме отримання акварозрядів («Краб», «Морська черепаха», «Рибка», «Дельфін», «Акула»), що розглядаються як певна категорія, що характеризує показники вмінь дітей і надається при виконанні певних вимог (за результатами контрольних вправ).Ключові слова: прискорене навчання плавання, молодші школярі, педагогічні умови, літні оздоровчі табори, відкриті водойми, українські народні ігри, технологія, алгоритмізована програма.^UObrazhey Olha. Technology of accelerated training of junior schoolchildren in the conditions of summer recreation camps. – Qualification scientific work on the rights of the manuscript.Dissertation for the degree of Doctor of Philosophy in the field of knowledge 01 "Education / Pedagogy" in specialty 014 "Secondary education (Physical Culture)". - Volyn National University named after Lesia Ukrainka, Lutsk, 2021.According to a system of control exercises, the levels (high, middle, low) swimming preparedness of children of junior school age are differentiated. The possibility of using Ukrainian folk games that create conditions for the formation of interest in national physical culture and the need to do physical exercises are determined. Ukrainian folk games are adapted to the accelerated training of junior pupils in open water bodies. The main movements used in the content of the game on the land are replaced by the initial floating movements in water (immersion of the face in the water; squatting in water; jumping into the water; ability to push and slide themselves; the ability to swim incoordination, etc.). Ukrainian folk games are distributed in accordance with the stages of planning training (the development of aquatic environment; training immersion in water with head and exhalation in water; learning to slide on water; learning the work by legs and works by hands; coordination training), which are consistently formed considering three periods camp change (organizational, basic, final). Taking into account the results of the analysis of scientific literature, the results of the stating phase of the experiment on accelerated training of swimming in the conditions of the summer health camp, the pedagogical conditions are determined: the phase formation of swimming skills; Matching the content of classes with age and individual characteristics of younger school children; taking into account knowledge and accumulated motor experience of junior schoolchildren; Creating an emotionally enriched educational space using gaming agents that provide variability and reflexiveness of training.In accordance with the algorithmized program, a plan-schedule of training of junior schoolchildren is developed taking into account: the conditions of the camp (the presence of open water reservoirs); duration of camp change; period of change (organizational, basic, final); the number of planned classes; developed five aquatics ("Crab", "Sea Turtle", "Fish", "Dolphin", "Shark"); types of preparation (theoretical and practical); orientation of Ukrainian folk games (on land, on the water); content of educational material (phased study of basic elements from simple to complicated); means of control (in the form of control games and relay). To receive Aquarius extension, 3 days (6 classes) are given, except for the first aquas "Crab" for the mastering of which is given 2 days (4 classes). The content of the material of each block and the direction of classes meets the requirements of the aquaria in relation to the formation of certain swimming skills. Each block ends with a control game under which certain controls must be performed. The algorithmized program of classes considers the need to create a "success situation", which determines personal-oriented training, which promotes overcoming psychological barriers, the implementation of individual capabilities, development of activity and perseverance, self-esteem, self-assessment, self-esteem. Creation of a "Success" in the process of teaching the floating took place in six steps: overcoming fear (anxiety) through respiratory exercises, distraction, etc.; granting children prospects for a successful result; Permanent verbal support and provision of clear instructions; formation of sustainable motivation (disclosure of the importance of swimming, forming proper conditions of classes, support of the interests of the child, the use of frontal and group methods); constant support for activity due to the use of the game method; Increased activity through stimulation, namely the acquisition of aquaria (crab, a "marine tortoise", "fish", "dolphin", "shark"), which are considered as a certain category that characterizes the characteristics of children's skills and is provided with certain requirements ( based on the results of control exercises).The educational and methodological provision of technology of accelerated training of junior schoolchildren in the conditions of the summer health camp "The beach adventures or as playing to train" is improved. The obtained results can use teachers, instructors for physical education, scientific and pedagogical workers, and students of higher education institutions in solving tasks associated with their professional activities in teaching children.Keywords: accelerated swimming training, younger schoolchildren, pedagogical conditions, summer recreation camps, open reservoirs, Ukrainian folk games, technology, algorithmized program.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського