Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Огарь Ю. В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Огарь Ю. В. 
Формування граматично нормативного мовлення учнів ліцею на засадах особистісно орієнтованого підходу / Ю. В. Огарь. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертаційна робота присвячена дослідженню проблеми формування граматично нормативного мовлення учнів ліцею на засадах особистісно орієнтованого підходу. Вивчення, аналіз і синтез лінгвістичної, психолінгвістичної, педагогічної, лінгводидактичної літератури з досліджуваної проблеми дали змогу визначити й обґрунтувати такі психолого-педагогічні передумови формування граматично нормативного мовлення учнів ліцею у процесі навчання української мови як теоретичне підґрунтя в розробленніекспериментальної методики: урахування в освітньому процесі психофізіологічних механізмів породження мовлення; добір ресурсного дидактичного матеріалу щодо інтелектуальних можливостей, здібностей, ерудиції, мовного досвіду, типологічних характеристик учнів ліцею; методично доцільна зміна видів навчальної діяльності; добір ефективних методів, прийомів, форм і засобів навчання задля самоактуалізації, самореалізації учасників освітнього процесу й формування в них стійкої мотивації до індивідуальної мовотворчості, мовного самовдосконалення.^UThe dissertation is devoted to the research of the problem of formation of grammatically normative speech of lyceum students on the basis of personality oriented approach. Studying, analysis and synthesis of special psychological and pedagogical literature, normative documents of the Ministry of Education of Ukraine on language education, observation of trends in the educational process in terms of the problem allowed to identify and substantiate such psychological and pedagogical preconditions of formation of grammatical and normative speech of lyceum students during the studying of Ukrainian language as a theoretical basis in the development of experimental methods: taking into account in the educational process of psychological and physiological mechanisms of speech generation, selection of resourceful didactic material, taking into account intellectual abilities, aptitudes, erudition, language experience, typical characteristics of lyceum students, methodically appropriate change of teaching methods, selection of effective methods, receptions, forms and means of training for self-actualization, self-realization of participants of educational process and formation in them of steady motivation to individual language creation, of language self-improvement.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського