Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (4)Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Олійник А. М.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Олійник А. М. 
Методика навчання морфології української мови старшокласників на профільному рівні / А. М. Олійник. — Б.м., 2020 — укp.

У дисертації подано результати теоретико-експериментального дослідження розробленої методики навчання морфології української мови старшокласників на профільному рівні.У роботі проаналізовано лінгвістичні, психолого-педагогічні, методичні засади навчання морфології української мови старшокласників на профільному рівні; проаналізовано зміст навчально-методичного забезпечення навчання морфології на уроках української мови в старших класах (профільний рівень); визначено рівні вимірювання навчальних досягнень учнів профільної школи з морфології; розроблено методику навчання морфології в старших класах (профільний рівень) та експериментально перевірено її ефективність.У роботі доведено, що ефективна реалізація експериментальної методики навчання морфології української мови старшокласників на профільному рівні залежала від урахування психолого-педагогічних засад, зокрема підходів до навчання, загальнодидактичних та специфічних принципів навчання української мови. Результати експериментального навчання довели ефективність розроблення дослідницьких і творчих вправ та завдань, які сприяли розвитку творчих здібностей, удосконаленню граматичних, комунікативних, правописних умінь старшокласників; упровадження в освітній процес методично адаптованих історичних відомостей, які допомогли учням краще усвідомити сутність морфологічних явищ; системного використання внутрішньопредметних і міжпредметних зв'язків, що уможливили розгляд мовних явищ на основі осмислення, узагальнення й систематизації відомостей, здобутих у процесі опанування різних предметів.Ключові слова: морфологія, методика навчання морфології, профільний рівень, принцип історизму, внутрішньопредметні зв'язки, міжпредметні зв'язки, дослідницькі завдання.^UThe thesis represents the results of theoretical and experimental research of the developed method of teaching morphology of the Ukrainian language to high school students at an advanced level.The paper analyzes linguistic, psychological, pedagogical, and methodological principles of teaching Ukrainian morphology in high school at an advanced level; the content of educational and academic support of teaching Ukrainian morphology in high school at an advanced level; levels of testing high school students` performance in morphology; it was developed methodology of teaching morphology in high school (advanced level) and its effectiveness was experimentally tested.The paper proves the effective implementation of the experimental method in teaching Ukrainian morphology in high school at an advanced level depended on the psychological and pedagogical principles, including learning, didactic approaches, and peculiar features of teaching Ukrainian. The results of experimental training proved the effectiveness of the development of research and creative activities that contributed to the development of creative abilities, improvement of grammatical, communicative, spelling skills of high school students; introduction of methodically adapted historical information into the educational process, which helped students better understand the importance of morphological phenomena; systematic use of interpersonal relations, which made it possible to consider linguistic phenomena based on comprehension, generalization, and systematization of information obtained in the process of mastering various subjects.While analyzing tasks performed it was proved that the experimental method has a positive influence on knowledge level, forming grammatical, spelling, stylistic and communicative students` abilities. They obtained information about parts of speech and its transitions, difficult cases spelling in parts of speech, morphological norms, and word usage. It was revealed how to learn better morphological norms of the Ukrainian language, link theory with practical activities and distinguish morphological norms connected with its peculiarities of classification, word change, use and combination of different parts of speech in oral speech and writing; follow the rules of writing case endings of declension parts of speech; explain the reasons and patterns of use of certain word forms.Keywords: morphology, methods of teaching morphology, advanced level, the principle of historicism, interpersonal relations, research tasks.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
2.

ОЛІЙНИК А. М. 
УДОСКОНАЛЕННЯ МЕХАНІЗМУ ОЦІНЮВАННЯ ДЕРЖАВНИХ СЛУЖБОВЦІВ В МИТНИХ ОРГАНАХ УКРАЇНИ / А. М. ОЛІЙНИК. — Б.м., 2021 — укp.

Одним із ключових інструментів забезпечення стратегічних завдань та функцій держави до розуміння державної служби є механізм оцінювання державних службовців, який має забезпечувати прогнозоване, об'єктивне, системне управління кадровим ресурсом. В умовах зростаючих вимог, що висуваються до державних службовців митних органів України сьогодні актуалізується завдання з приведення у відповідність нормативно визначеного механізму оцінювання державних службовців митних органів. Проаналізовані нормативно-правові акти щодо визначення критеріїв та показників діяльності митних органів свідчать про те, що вони мають: по-перше, загальний характер, тобто базуються на процедурі оцінювання, яка запроваджена для всіх державних службовців, та по-друге, результати оцінювання також визначені загальними правилами оцінювання для державних службовців, хоча проходження служби в митних органах має певну специфіку.Розгорнуті дослідження державної служби, проведені останніми десятиліттями, охоплюючи і функціональні обстеження, дозволили розробити і запровадити як системи управління якістю, так і визначити професійні стандарти на основі зарубіжного досвіду, кваліфікаційні вимоги до посад, зокрема шляхом створення Центру оцінювання державних службовців категорії «А». Об'єктом дослідження є суспільні відносини, що складаються в процесі функціонування державної служби в митних органах України.Предметом дослідження є удосконалення механізму оцінювання державних службовців в митних органах України.У результаті проведеного дослідження сформульовано нові наукові положення й висновки, зокрема: розроблено комплекс положень з удосконалення механізму оцінювання державних службовців митних органів на основі суб'єктно-об'єктної диференціації, типологізації видів і критеріїв оцінювання державних службовців, що дозволило запропонувати авторську модель удосконалення механізму оцінювання державних службовців в митних органах, на основі якої було розроблено проект Положення про Центр оцінювання державних службовців категорій «Б» та «В» в митних органах; удосконалено структуру суб'єктної диференціації в оцінюванні державних службовців митних органів, якими можуть виступати: Голова Державної митної служби України; суб'єкт призначення на посаду; керівник відповідного територіального органу або спеціалізованого департаменту; безпосередній керівник; керівник структурного підрозділу вищого рівня (функції стабілізуюча, комунікативна, професійної компетенції), - що дозволяє визначити межі функціонального розподілу під час оцінювання на етапах вступу та проходження державної служби; методичні підходи до оцінювання державних службовців на етапах вступу, проходження державної служби в митних органах, що дозволяють урахувати особливості діяльності суб'єктів оцінювання та визначити функціональні можливості об'єктів оцінювання, зокрема шляхом розвитку навичок оцінювання керівним складом (суб'єктами оцінювання) та навичок самооцінювання державних службовців (об'єктів оцінювання); дістали подальшого розвитку понятійно-термінологічна характеристика механізму оцінювання як: 1) оцінювання показників діяльності за певний період (як складова діяльності підрозділу, організації, установи в цілому); 2) оцінювання професійних, ділових якостей державного службовця (як складова професіоналізації державної служби в митних органах); 3) оцінювання на відповідність займаній посаді (як складова кар'єрного просування, перспектив індивідуального професійного розвитку); принципи визначення критеріїв оцінювання державних службовців у митних органах, зокрема запропоновано запровадити в механізм оцінювання такі, як: принцип взаємодії суб'єктів оцінювання (сутність якого полягає у консультативно-дорадчих, спільних оціночних судженнях суб'єктів); принцип презумпції відповідності посаді (зміст якого передбачає мінімально допустимий рівень відповідності в умовах підвищення кваліфікаційних вимог для зайняття посади); принцип колективно узгодженого оціночного рішення (значення якого визначає спільна позиція/ставлення, вироблена під час обговорення в колективі); підходи до перегляду стадій проведення поточного та перспективного оцінювання державних службовців в митних органах з урахуванням особливостей проходження в них служби, зокрема: 1) підготовка до проведення оцінювання діяльності державних службовців в митних органах; 2) аналітична стадія; 3) стадія визначення результатів оцінювання; 4) стадія оскарження результатів оцінювання - з урахуванням відтворення людського капіталу та з огляду на механізм затребуваності професіоналізму, а також з урахуванням результатів тестування посадових осіб митних органів з питань кваліфікації та благонадійності в межах Порядку реалізації експериментального проекту щодо тестування посадових осіб митних органів з питань кваліфікації та благонадійності.^UOne of the key tools for ensuring the strategic and objectives functions of the state to understand the civil service is a mechanism for evaluating civil servants, which should provide predictable, objective, systematic management of human resourcesIn the minds of mature vimogs, they are visible to the state services of the ministerial bodies of Ukraine for the current year. Analyzed regulations on the definition of criteria and performance indicators of customs authorities indicate that they are: first, general in nature, ie based on the evaluation procedure, which is introduced for all civil servants, and secondly, the evaluation results are also defined general evaluation rules for civil servants, although the service in the customs authorities has certain specifics.Extensive civil service research conducted in recent decades, including functional surveys, has allowed to develop and implement both quality management systems and to determine professional standards based on foreign experience, qualification requirements for positions, in particular by establishing a Category A Civil Servants Assessment Center.The object of the study is public relations, which are formed in the process of functioning of the civil service in the customs authorities of Ukraine.The subject of the study is to improve the mechanism of evaluation of civil servants in the customs authorities of Ukraine.As a result of the study, new scientific provisions and conclusions were formulated, in particular: a set of provisions for improving the mechanism of evaluation of civil servants of customs authorities on the basis of subject-object differentiation, typology of types and criteria for evaluating civil servants, which allowed to propose an author's model evaluation of civil servants in the customs authorities, on the basis of which a draft Regulation on the Center for the evaluation of civil servants of categories "B" and "B" in the customs authorities was developed; the structure of subjective differentiation in the assessment of civil servants of customs authorities has been improved, which can be: Head of the State Customs Service of Ukraine; subject of appointment; the head of the relevant territorial body or specialized department; immediate supervisor; head of the structural unit of the highest level (functions stabilizing, communicative, professional competence), - which allows to determine the boundaries of the functional division during the assessment at the stages of entry and passage of civil service; methodological approaches to the evaluation of civil servants at the stages of entry, civil service in the customs authorities, which allow to take into account the characteristics of the subjects of evaluation and determine the functionality of the objects of evaluation, in particular by developing management skills (evaluation subjects) and skills self-assessment of civil servants (objects of assessment); received further development of the conceptual and terminological characteristics of the evaluation mechanism as: 1) evaluation of performance indicators for a certain period (as part of the activities of the unit, organization, institution as a whole); 2) assessment of professional, business qualities of a civil servant (as a component of professionalization of the civil service in the customs authorities); 3) the stage of determining the evaluation results; 4) the stage of appealing the evaluation results - taking into account the reproduction of human capital and taking into account the mechanism of professionalism demand, as well as taking into account the results of testing customs officials on qualifications and reliability within the Procedure for implementing a pilot project on testing customs officials on qualifications and reliability.The practical significance of the obtained results is that they are of both scientific-theoretical and practical interest, and can be used in: research activities - conclusions and suggestions for improving the mechanism of evaluation of civil servants can be the basis for further research on the relevant issues; law-making activity - for preparation of proposals to the current legislation of Ukraine, which regulates the procedure of evaluation of customs officials; educational process - in teaching students of higher education disciplines "Customs Security", "Customs Procedures", "Management Mechanisms in the field of foreign economic activity", during the preparation of relevant sections of textbooks and manuals on the theory of public administration.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського