Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Олішевич В. М.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Олішевич В. М. 
Формування полікультурної компетентності майбутніх учителів іноземних мов у процесі професійної підготовки. / В. М. Олішевич. — Б.м., 2020 — укp.

Об'єкт: процес професійної підготовки майбутніх учителів іноземних мов у закладах вищої освіти. Предмет: педагогічна технологія формування полікультурної компетентності майбутніх учителів іноземних мов у процесі професійної підготовки. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити технологію формування полікультурної компетентності майбутніх учителів іноземних мов у процесі професійної підготовки. Відповідно до поставленої мети та предмету дослідження визначено такі завдання: на основі аналізу науково-педагогічної літератури визначити стан дослідження проблеми формування полікультурної компетентності майбутніх учителів іноземних мов у сучасній теорії та практиці вищої педагогічної освіти; уточнити зміст і структуру поняття полікультурної компетентності майбутніх учителів іноземних мов; теоретично обґрунтувати та розробити педагогічну технологію формування полікультурної компетентності майбутніх учителів іноземних мов у процесі професійної підготовки; визначити критерії та показники й діагностувати початковий рівень сформованості полікультурної компетентності майбутніх учителів іноземних мов; експериментально перевірити ефективність розробленої технології формування полікультурної компетентності майбутніх учителів іноземних мов у процесі професійної підготовки. Для досягнення мети дослідження та розв'язання поставлених завдань на різних етапах дослідної роботи використані такі методи: теоретичні: аналіз, синтез, узагальнення та систематизація нормативно-правових документів та науково-методичної літератури задля визначення стану розробленості проблеми формування полікультурної компетентності майбутніх учителів іноземних мов, визначення понятійно-категоріального апарату дослідження, теоретичного обґрунтування проблеми розробки технології формування полікультурної компетентності майбутніх учителів іноземних мов; теоретичне моделювання для розробки педагогічної технології формування полікультурної компетентності майбутніх учителів іноземних мов, опису її основних компонентів, етапів та умов її реалізації; емпіричні: діагностичні (анкетування, бесіда, тестування, вивчення продуктів навчально-пізнавальної діяльності студентів), спостереження з метою визначення рівнів сформованості полікультурної компетентності майбутніх учителів іноземних мов; педагогічний експеримент для з'ясування ефективності розробленої технології формування полікультурної компетентності майбутніх учителів іноземних мов у процесі професійної підготовки; методи математичної статистики для опрацювання отриманих даних і встановлення кількісної залежності між досліджуваними явищами і процесами.^UThe object: the process of professional training of future foreign languages teachers at higher education institutions. The subject: the pedagogical technology of developing polycultural competence of future foreign language teachers in professional training. The purpose: to identify and theoretically substantiate the pedagogical technology of developing polycultural competence of future foreign language teachers in professional training; methods: theoretical: analysis, synthesis, generalization and systematization of regulatory documents and scientific-methodological literature for defining the state of the development of the issue of developing future foreign languages teachers' polycultural competence, for defining the categorial apparatus, and theoretical substantiation of the pedagogical technology of developing polycultural competence of future foreign language teachers in professional training; theoretical modelling for developing the pedagogical technology of developing polycultural competence of future foreign language teachers in professional training, describing its main components, stages, and the conditions of its implementation; empirical: diagnostic (questionnaires, interviews, testing, study of the products of educational and cognitive activities of students), observation for determining the levels of the development of polycultural competence of future foreign languages teachers; pedagogical experiment to find out the effectiveness of the technology of the development of polycultural competence of future foreign languages teachers in the process of professional training; methods of mathematical statistics for processing the obtained data and establishing a quantitative relationship between the studied phenomena and processes.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського