Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (29)Книжкові видання та компакт-диски (69)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Панок$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Панок 
Сутність та основні проблеми політичної концепції Володимира Старосольського: Автореф. дис... канд. політ. наук: 23.00.01 / Ольга Володимирівна Панок ; Київський ун-т ім. Тараса Шевченка. Філософський факультет. — К., 1998. — 14 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф1(4Укр)608 + Ф014
Шифр НБУВ: РА301638

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
2.

Панок І. В. 
Ціннісно-смислова саморегуляція як чинник життєвого самовизначення особистості студента / І. В. Панок. — Б.м., 2023 — укp.

Об’єкт – життєве самовизначення студентів; мета – визначити психологічну специфіку ціннісно-смислової саморегуляції особистості студента у його життєвому самовизначенні; методи – теоретичні (аналіз, систематизація та узагальнення), емпіричні, математико-статистичні методи обробки даних; новизна – уперше показана специфіка життєвого самовизначення студентів в залежності від типу ціннісних та регулятивно-смислових орієнтацій особистості; уперше визначений регулятивний потенціал домінування професійних цінностей, цілеспрямованості і осмисленості життя; уперше виявлені компоненти життєвого самовизначення в якості предикторів психологічного благополуччя особистості студента, серед яких узгодженість життєвої перспективи, кар’єрна орієнтація на інтеграцію стилів життя та прагнення до переваги над іншими; розширено уявлення про життєве самовизначення особистості студентів як зумовлене низкою цінностей та смислів життєтворчості, релевантних життєвій перспективі, сценарію та стратегії; розширено уявлення про ціннісні орієнтації студентів через встановлення їх суперечливого поєднання за умови ціннісного конфлікту та гармонійного – за умови балансу цінностей; розширено уявлення про типологічні особливості ціннісно-смислової саморегуляції студентів; дістали подальшого розвитку засоби психологічного супроводу сприяння життєвому самовизначенню студентів; результати – концептуалізовано феномен життєвого самовизначення студентів із урахуванням ціннісно-смислових регуляторів їх життєтворчості; розширені наукові знання про структуру та типологічні особливості ціннісної та регулятивно-смислової сфер особистості студентів; поглиблені уявлення про регулятивний потенціал типологічних профілів ціннісно-смислової саморегуляції студентів; охарактеризовано термінальні та інструментальні цінності студентів в залежності від їхніх ціннісних та регулятивно-смислових профілів; виявлено особливості життєвого самовизначення студентів в залежності від їхніх ціннісних та регулятивно-смислових профілів; визначено роль детермінант життєвого самовизначення у становленні психологічного благополуччя; розроблено й апробовано розвивальну програму, спрямовану на сприяння життєвому самовизначенню студентів, ефективність якої доведено і яку можна застосовувати у діяльності психологічної служби закладів вищої освіти. Результати дисертаційного дослідження впроваджені у навчальний процес закладів вищої освіти України; галузь – психологія.^UObject – life self-determination of students; goal – to determine the psychological specificity of the value-meaning self-regulation of the student's personality in his life self-determination; methods – theoretical (analysis, systematization and generalization), empirical, mathematical-statistical data processing methods; novelty – the specificity of life self-determination of students is shown for the first time depending on the type of value and regulatory-semantic orientations of the individual; the regulatory potential of the dominance of professional values, purposefulness and meaningfulness of life is determined for the first time; components of life self-determination as predictors of psychological well-being of a student's personality are identified for the first time, including consistency of life perspective, career orientation on the integration of lifestyles, and striving for superiority over others; the idea of life self-determination of students' personality as determined by a number of values and meanings of life creativity, relevant to the life perspective, scenario and strategy, is expanded; the idea of value orientations of students is expanded through the establishment of their contradictory combination under the condition of value conflict and harmonious – under the condition of balance of values; the idea of the typological features of value-semantic self-regulation of students is expanded; means of psychological support and promotion of life self-determination of students are received further development; results – the phenomenon of life self-determination of students is conceptualized, taking into account the value-meaning regulators of their life creativity; scientific knowledge about the structure and typological features of the value and regulatory-semantic spheres of students' personality is expanded; ideas about the regulatory potential of typological profiles of value-meaning self-regulation of students are deepened; terminal and instrumental values of students are characterized depending on their value and regulatory-semantic profiles; the peculiarities of life self-determination of students are revealed depending on their value and regulatory-semantic profiles; the role of determinants of life self-determination in the formation of psychological well-being is determined; a development program aimed at promoting students' life self-determination is developed and tested, the effectiveness of which has been proven and which can be used in the activities of the psychological service of higher education institutions. The results of the dissertation research are implemented in the educational process of higher education institutions of Ukraine; area – psychology.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського