Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (42)Книжкові видання та компакт-диски (10)
Пошуковий запит: (<.>A=Панченко О. В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
1.

Панченко О. В. 
Променева діагностика закритих пошкоджень грудної клітки: автореф. дис. ... канд. мед. наук : 14.01.23 / О. В. Панченко ; Харк. мед. акад. післядиплом. освіти. — Х., 2011. — 20 с.: рис. — укp.

Вирішено актуальне завдання торакальної радіології, що полягає в розробленні групувань променевих ознак і тактики променевої діагностики уражень легень, плеври та ребер у разі закритої травми грудної клітки (ЗТГК). Систематизовано й уточнено частоту та види ушкоджень легень і плеври у разі ЗТГК за даними променевих методів дослідження. Визначено види та строки появи ускладнень ЗТГК. На основі проведеного експерименту та морфологічної верифікації вперше запропоновано оцінювання ступеня тяжкості контузії легені у постраждалих з ЗТГК за допомогою рентгенологічних досліджень. Вперше визначено рентгенологічні ознаки травматичної нестабільності реберних клапанів. Розроблено спосіб об'єктивізації травматичної нестабільності за допомогою функціональної рентгенографії. Вперше запропоновано оцінювання ступеня тяжкості пневмотораксу з тиском у плевральній порожнині, вищим за атмосферний у постраждалих з ЗТГК на основі рентгенологічних досліджень. Науково обгрунтовано рентгенологічні прояви ЗТГК, які відповідають ступеням тяжкості травми. Визначено чутливість, специфічність і точність променевих методів дослідження та їх діагностичне значення у разі ЗТГК.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р458.193-436
Шифр НБУВ: РА384177 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Панченко О. В. 
Напружено-деформований стан залізобетонних балок, підсилених композитними матеріалами, за енергетичним підходом. / О. В. Панченко. — Б.м., 2019 — укp.

Дисертаційну роботу присвячено експериментальним та теоретичним дослідженням залізобетонних конструкцій, підсилених вуглецевими композитними матеріалами, за енергетичним підходом, а саме балкових згинаних конструкцій.Дисертаційну роботу виконано з метою розробки методики оцінювання довговічності залізобетонних балок, підсилених композитними матеріалами, і залишкового ресурсу роботи на основі енергетичного підходу і розвитку пошкоджень в матеріалі за циклічного деформування та технічних засобів неруйнівного контролю і використання запропонованого способу після реконструкції залізобетонних конструкцій. Для виконання поставленої мети було проведено аналітичний огляд відомих методів підсилення залізобетонних балок та методології їх розрахунку; розроблено розрахункову модель та методику розрахунку довговічності залізобетонних підсилених балок за циклічного їх деформування; сформульовано експериментальну методику з визначення несучої здатності і довговічності залізобетонних балок підсилених композитними матеріалами за статичного та циклічного навантажень; розроблено методику оцінювання напружено-деформованого стану залізобетонних балок на основі методу оптико-цифрової кореляції зображень (ОЦКЗ); досліджено несучу здатність і деформативність клейового з'єднання з використанням неруйнівних методів контролю; проведено порівняння експериментальних даних з розрахунковими за числовими методами; здійснено перевірку розроблених методик та отриманих результатів при випробуванні мостових конструкцій за реальних умов експлуатації.^UThe dissertation is devoted to experimental and theoretical research of RC structures strengthened by CFRP, according to the energy approach, namely beam bending structures.Thesis was performed for the development purpose of method for assessing the durability of RC beams strengthened by CFRP and the life resources on the basis of the energy approach and defects development in the material during cyclic deformation and technical means of non-destructive testing and the use of the proposed method after the reconstruction of RC structures. To accomplish this goal were resolved such tasks as: an analytical review of the known methods of RC beams strengthening and the methodology of their calculation was carried out; the calculation model and the calculating methodology the durability of RC strengthened beams under cyclic deformation have been developed; an experimental methodology has been formulated for determining the bearing capacity and durability of RC beams strengthened by CFRP under static and cyclic loadings; the estimation method of the stress-strain state of RC beams on the basis of the method of optic-digital image correlation (ODIC) is developed; the bearing capacity and deformability of adhesive bonding using non-destructive control methods are investigated; comparison of experimental data with numerical methods; the inspection of the developed methods and the obtained results during testing of in-situ bridge structures was carried out.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
3.

Панченко О. В. 
Маркетингові комунікації у забезпеченні ефективності діяльності банків в Україні / О. В. Панченко. — Б.м., 2021 — укp.

У дисертації представлено вирішення важливого науково-практичного завдання щодо обґрунтування наукових підходів до підвищення ролі маркетингових комунікацій у забезпеченні ефективності діяльності банків.У дослідженні систематизовані теоретичні положення щодо сутності поняття «маркетингові комунікації», «цифровий маркетинг» та надано характеристику інструментів маркетингових комунікацій банку.У зв`язку з розвитком процесів діджиталізації в банківському секторі відбувається трансформація маркетингових комунікацій банків у цифровому середовищі. З метою забезпечення фінансової стабільності та ефективності діяльності банку набуло подальшого розвитку класифікація маркетингових комунікацій банку завдяки виокремленню традиційних маркетингових комунікацій та цифрових маркетингових комунікацій за такими класифікаційними ознаками як інструменти комунікацій, синтетичні комунікації, канали комунікацій, спрямованість дії, зворотній зв`язок, за ступенем інтеграції, за властивостями комунікацій, за відносинами з цільовою аудиторією, за способами комунікацій, засобами реалізації, за бюджетом, залученням клієнтів банку у комунікацію, терміном впливу на цільову аудиторію, збільшенням кількості відвідувачів сайту. З метою забезпечення ефективності діяльності банку обґрунтовано доцільність використання маркетингових комунікацій. У дисертації запропоновано авторське бачення поняття «цифрові маркетингові комунікації банку» на основі поєднання офлайн та онлайн маркетингових комунікацій в умовах розвитку трансформаційних процесів та діджиталізації діяльності банку, побудованих на інтеграційних особливостях емерджентності маркетингових комунікацій з метою досягнення банком зростання обсягів реалізації банківських продуктів та послуг, прибутку, ринкової капіталізації, лояльності клієнтів та зниження витрат на організацію його діяльності.У дослідженні розглянуто теоретико-методологічні засади оцінки ефективності маркетингових комунікацій банку. У дослідженні набуло подальшого розвитку поняття «управління системою маркетингових комунікацій банку» як діяльність банку з розробки та аудиту маркетингових комунікацій, обґрунтування і вибору комунікаційної стратегії для підтримки та формування лояльності клієнтів, забезпечення фінансової стабільності банку з урахуванням чинників впливу на ефективність його діяльності.Здійснено оцінку впливу маркетингових комунікацій на ефективність діяльності банку шляхом економіко-математичного моделювання за допомогою регресійно-кореляційного аналізу на підставі даних динаміки витрат на маркетинг та рекламу, активів банку, прибутку. Побудовано моделі взаємозв`язку витрат на маркетинг та рекламу з формуванням прибутку для банків з державною часткою, для банків іноземних банківських груп, для банків з приватним капіталом. Розраховано показник рентабельності маркетингових інвестицій банку, економічний ефект від використання маркетингових комунікацій на формування балансової вартості зобов`язань банку, ефективність впровадження маркетингових комунікацій у банках України.З метою забезпечення фінансової стійкості банку та рентабельності маркетингових інвестицій удосконалено науковий підхід до забезпечення ефективності діяльності банків за рахунок впровадження дорожньої карти клієнта та цифрової трансформації клієнтського сервісу.Удосконалено науково-методичні засади формування організаційного механізму управління системою маркетингових комунікацій банку завдяки виокремленню цілей, об`єктів, суб`єктів, інструментів маркетингових комунікацій, принципів та забезпечуючих підсистем: аудиту управління маркетингових комунікацій, оцінки ефективності маркетингових комунікацій банку, формування стратегій маркетингових комунікацій банку – стратегії традиційних маркетингових комунікацій та стратегії цифрових маркетингових комунікацій для забезпечення ефективності діяльності банку.У дисертації обґрунтовано стратегію цифрових маркетингових комунікацій банку шляхом визначення цілей та завдань цифрової стратегії, створення портрету цільової аудиторії, аналізу ринку банківської сфери та діяльності конкурентів, створення фірмового стилю, сайту або сторінок в соціальних мережах залежно від банківського продукту, розробки медіаплану та вибору інструментів просування, створення креативного контенту, оцінки ефективності рекламної кампанії в Інтернеті для отримання банком конкурентних переваг, підвищення ефективності його діяльності та фінансової стабільності. Доведено, що використання розроблених підходів, застосування теоретичних, науково-методичних положень та практичних рекомендацій маркетингових комунікацій в діяльності банків України сприятиме забезпеченню ефективності їх діяльності. Ключові слова: банки, маркетинг, маркетингові комунікації, цифровий маркетинг, ефективність діяльності банку, цифрові маркетингові комунікації, ефективність маркетингових комунікацій, діджиталізація^UThe study systematizes the theoretical provisions on the essence of the concept of «marketing communications», «digital marketing» and provides a description of the tools of marketing communications of the bank. In connection with the development of digitalization processes in the banking sector is the transformation of marketing communications of banks in the digital environment. In order to ensure financial stability and efficiency of the bank's activities, the classification of the bank's marketing communications has been further developed due to the separation of the traditional marketing communications and digital marketing communications tools on such classification features as communication tools, synthetic communications, communication channels, direction of action, feedback, the degree of integration, the properties of communications, the relationship with the target audience, the means implementation, according to the budget, involvement of the bank's clients in communication, term of influence on the target audience, increase in the number of site visitors.The dissertation proposes the author 's vision of the concept of «digital marketing communications of the bank» due to the combination of offline and online marketing communications in the development of transformation processes and digitalization of the bank, based on the integration features of the emergence of marketing communications in order for the bank to achieve growth in sales of banking products and services, profits, market capitalization, customer loyalty and reduce costs for the organization of its activities. The study considers the theoretical and methodological principles of evaluating the effectiveness of marketing communications of the bank.The study further developed the concept of «management of the bank's marketing communications system» as the bank's activities for the development and audit of marketing communications, justification and selection of communication strategy to support and formation customer loyalty, ensuring financial stability of the bank taking into account factors influencing its efficiency.The impact of marketing communications on the efficiency of the bank through economic and mathematical modelling using regression-correlation analysis based on the dynamics of marketing and advertising costs, bank assets, profits. Models of interrelation of expenses for marketing and advertising with formation of profit for the state banks with the state share, for banks of foreign banking groups, for banks with the private capital are constructed. The indicator of profitability of marketing investments of the bank, economic effect from the use of marketing communications on the formation of the book value of the bank 's liabilities, efficiency of introduction of marketing communications in the banks of Ukraine are calculated. In order to ensure the financial stability of the bank and the profitability of marketing investments, the scientific approach to ensuring the efficiency of banks through the introduction of a customer roadmap and digital transformation of customer service has been improved. The scientific and methodological bases of formation of the organizational mechanism of management of the bank's marketing communications system has been improved due to the separation of goals, objects, subjects, marketing communications tools, principles and supporting subsystems: audit of marketing communications management, evaluation of the effectiveness of the bank's marketing communications, formation of marketing communications strategies - strategies of traditional marketing communications and digital marketing communications strategies to ensure the efficiency of the bank. The dissertation substantiates the strategy of digital marketing communications of the bank in view of taking into account the definition of goals and objectives of digital strategy, creating a portrait of the target audience, analysing the banking market and competitors, corporate identity, website or pages, social networks depending on the banking product, media plan development and selection of promotion tools, creation of creative content, evaluation of advertising campaigns on the Internet to obtain a competitive advantage, increase the efficiency of its activities and financial stability. It is proved that the use of developed approaches, application of theoretical, scientific and methodological provisions and practical recommendations of marketing communications in the activities of Ukrainian banks will help ensure the effectiveness of their activities.Key words: banks, marketing, marketing communications, digital marketing, efficiency of bank activity, digital marketing communications, efficiency of marketing communications, digitalization.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського