Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Парфіненко Т. О.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Парфіненко Т. О. 
Формування здорового стилю життя майбутніх бакалаврів комп'ютерних наук у процесі професійної підготовки / Т. О. Парфіненко. — Б.м., 2020 — укp.

Об'єкт дослідження – процес професійної підготовки майбутніх бакалаврів комп'ютерних наук у закладах вищої освіти. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати, розробити й експериментально перевірити модель формування здорового стилю життя майбутніх бакалаврів комп'ютерних наук у процесі професійної підготовки. Наукова новизна одержаних результатів полягає в тому, що: уперше розроблено модель формування здорового стилю життя майбутніх бакалаврів комп'ютерних наук у процесі професійної підготовки, яка методологічною основою має системний, особистісно-орієнтований, діяльнісний, холістичний, аксіологічний підходи; спирається на загальнодидактичні (індивідуального підходу; систематичності та послідовності; активності; природовідповідності; зв'язку навчання з життям) та специфічні (соціального загартування; інноваційності, орієнтації на здоров'язбережувальну діяльність) принципи навчання, передбачає модернізацію змісту навчальних дисциплін («Безпека життєдіяльності та охорона праці», «Валеологія», «Фізичне виховання», «Психологія»), використання форм (лекції, семінари, лабораторні практикуми, самостійна робота, диспути, дискусії), методів (ситуаційно-рольові ігри, презентації, кейс-метод, мозковий штурм, створення портфоліо, тренінги) і засобів (друковані, електронні ресурси, електронні дидактичні демонстраційні матеріали, мультимедійні засоби, електронні звіти про формування здорового стилю життя, голосові та відео чати, аудіовізуальні засоби, наочні площинні засоби, навчальні прилади) навчання та враховує педагогічні умови (забезпечення мотивації студентів до здорового стилю життя у повсякденній діяльності; створення безпечного середовища для цілеспрямованого формування вмінь і навичок здоров'язбереження на основі використання психофізіологічних резервів організму студентів; організація самостійної роботи майбутніх бакалаврів комп'ютерних наук для розробки та реалізації індивідуальних програм здорового стилю життя); розкрито сутність здорового стилю життя майбутніх бакалаврів комп'ютерних наук (це інтегральна якісна характеристика особистості, що поєднує ціннісні установки, прагнення до здоров'язбереження, набуті знання про здоров'я і здоровий спосіб життя, уміння усвідомленого їх використання у процесі професійної діяльності та реалізується через систему внутрішніх і зовнішніх проявів особистості для гармонізації власної індивідуальності із соціумом) та його структуру (когнітивний, мотиваційний, поведінковий, рефлексивний компоненти); визначено критерії (знаннєвий, ціннісний, діяльнісний, оцінний) та показники (наявність знань про зміст і сутність здорового стилю життя, складові здоров'я та здорового способу життя; усвідомлення цінності власного здоров'я та здоров'я оточуючих; уміння й навички дотримання здорового стилю життя у повсякденному житті; здатність до оцінки й корекції власної діяльності щодо формування здорового стилю життя) здорового стилю життя майбутніх бакалаврів комп'ютерних наук, схарактеризовано рівні його сформованості (високий, середній, низький).^UThe object of research is the process of professional training of future bachelors of computer science in higher education institutions. The purpose of the study is to substantiate theoretically, develop and test the model of formation of a healthy lifestyle of future Bachelors of Computer Science in the process of professional training experimentally. The scientific novelty of the obtained results is that: for the first time the model of formation of a healthy lifestyle of future Bachelors of Computer Science in the process of professional training is developed. This model is based on systematic, personality-oriented, action-oriented, holistic, axiological approaches. It is based on general didactic (individual approach; regularity and consistency; activity; nature compliance; connection of learning to life) and specific principles of learning (social hardening; innovation, focus on health-preserving activities), intends to modernize the content of academic disciplines ("Life Safety and Labor Protection", "Valeology", "Physical Education" , "Psychology"), the use of forms (lectures, seminars, laboratory workshops, independent work, debates, discussions), methods (situational role-playing, presentations, case method, brainstorming, portfolio creation, trainings) and means of training (printed, electronic resources, electronic didactic demonstration materials, multimedia tools, electronic reports on the formation of a healthy lifestyle, voice and video chats, audio-visual aids, visual two-dimensional aids, educational devices) and takes into account pedagogical conditions (motivating students to lead a healthy lifestyle in daily activities; creating a safe environment for purposeful enrichment of skills, experience of health preservation based on the use of psychophysiological reserves of students' organism; organization of independent work of future bachelors of computer science in the direction of development and implementation of individual programs of a healthy lifestyle). The essence of a healthy lifestyle of future bachelors of computer science has been revealed as an integral qualitative characteristic of personality, which combines values, desire for health, acquired knowledge about health and healthy living, the ability to consciously use them in professional activities and is realized through a system of internal and external manifestations of personality to harmonize their individuality with society as well as its structure (cognitive, motivational, behavioral, reflexive components) are revealed. Criteria (knowledge-oriented, value, action-oriented, evaluative) and indicators (knowledge of the content and essence of a healthy lifestyle, components of health and a healthy lifestyle; awareness of the value of their own health and health of others; abilities and skills to follow a healthy lifestyle, the ability to assess and correct their own activities to form a healthy lifestyle) of a healthy lifestyle of future bachelors of computer science have been defined, the levels of its formation (high, medium, low) have been characterized.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського