Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Петросян В. М.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Петросян В. М. 
Визначення експлуатаційних параметрів воднотранспортних споруд типу «больверк» / В. М. Петросян. — Б.м., 2019 — укp.

Робота присвячена визначенню реальних значень технічних параметрів воднотранспортних споруд типу «больверк», які враховуються при експлуатації розглянутих споруд. Зокрема, уточнення погонних значень жорсткісних і геометричних характеристик шпунтових стінок з паль коритного профілю з урахуванням реалізації сил тертя в замкових з'єднаннях шпунтових паль у конкретних інженерно-геологічних умовах дозволяє збільшити точність визначення несучої здатності споруди, підвищити надійність її технічної експлуатаціїВиконані повномасштабні натурні й модельні лабораторні експериментальні дослідження взаємодії шпунтових паль у замкових з'єднаннях з урахуванням впливу ґрунтового і водного середовищ; визначені залежності, що характеризують розвиток сил тертя в замках шпунтових паль у різних умовах.Розроблена методика розрахунків споруд типу «больверк» з урахуванням експериментально виявленої специфіки використання шпунтових паль коритного профілю. Розрахункова модель дозволяє відобразити залежності сил тертя в замкових з'єднаннях шпунтових паль від їх взаємних відносних переміщень.Проведено чисельне моделювання й розрахункове обґрунтування для оцінки напружено-деформованого стану системи «шпунтова стінка - ґрунтове середовище». Установлений істотний вплив умов силової взаємодії шпунтових паль у замкових з'єднаннях больверку на погонні значення жорсткісних і геометричних характеристик шпунтової стінки з паль коритного профілю. Зокрема, для досліджених типів сталевих прокатних шпунтових паль із замками типу Ларсен і ґрунтових умов, прийнятих у натурних і лабораторних умовах, а також при чисельному моделюванні, величини реалізованих погонних моменту інерції й моменту опору стінки можуть становити 35-40% від каталожних значень їх виробників.Розроблені раціональні конструкторсько-технологічні рішення для шпунтових стінок з паль коритного профілю, що дозволяють зменшити взаємні переміщення шпунтових паль у замкових з'єднаннях і підвищити ступінь їх спільної роботи.^UDissertation is devoted to determination of real values of technical parameters of water- transport sheet piling structures, which are taken into account during structures operation. In particular, are refined running values of rigidity and geometrical characteristics of sheet piling made of U-sections regarding concrete soil conditions. It may possible to improve determination of structure's bearing capacity and to increase reliability of its technical maintenance.Full-scale in-situ tests as well as model laboratory investigations are provided to study sheet piles interaction in interlocks taking into account influence of soil and water media. During experiments, dependencies describing development of friction forces in the interlocks are determined for different conditions.On the base of experimentally determined peculiarities of U-section piles behavior a method of sheet piling calculation was worked out. Calculation model reflects dependencies between friction forces in the interlocks and piles relative mutual displacementsTo determine stressed-deformed state of the system “sheet piling – soil media” numerical modeling has been fulfilled. Essential influence of conditions of sheet piles interaction in the interlocks on sheet piling rigidity and geometrical characteristics was found. Particularly, for considered sheet piles with Larssen type interlocks and local soil conditions, realized running values of moment of inertia and section modulus may reach only 35-40% of catalogue's values presented by sheet piles producers.Rational design and technological solutions for sheet piling made of U-sections are worked out. These solutions allow to decrease mutual displacements of piles in the interlocks and to increase the degree of their joint work.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського