Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (28)Книжкові видання та компакт-диски (44)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Пихтін$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Пихтін 
Організаційно-правові основи діяльності поліції Швеції (порівняльно- правовий аналіз): автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.07 / Микола Порфирійович Пихтін ; Київський національний ун-т внутрішніх справ. — К., 2009. — 19 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4ШВЕ)112.011 + Х819(4ШВЕ)112.011
Шифр НБУВ: РА363006

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Пихтіна Н.П. 
Формування професійно-педагогічної готовності майбутнього вчителя до профілактики адиктивної поведінки учнів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Н.П. Пихтіна ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 1999. — 20 с. — укp.

У дисертації досліджується гостроактуальний аспект професійно-педагогічної підготовки - формування готовності майбутнього вчителя до профілактики адиктивної поведінки учнів. Теоретично обгрунтована та експериментально перевірена модель підготовки вчителя до визначеного напрямку виховної діяльності. Дано теоретико-методологічне обрунтування понять "готовність вчителя до профілактики адиктивної поведінки учнів". Вихідним концептуальним положенням є врахування особливостей педагогічної профілактики адиктивної поведінки у визначенні змісту поняття "готовність" до зазначеного виду діяльності, його структури, критеріїв та рівнів сформованості. Запропоновано модель системи формування "готовності до профілактики адиктивної поведінки" передбачає інтегративність психолого-педагогічних, методичних та організаційно-комунікативних умов, здатних сприяти забезпеченню належної ефективності теоретичної та практичної підготовки вчителя. Обгрунтовано прогностичний аспект впровадження результатів дослідження у практику підготовки вчителя в умовах сучасної педагогічної освіти. Розроблені рекомендації, зорієнтовані на змістовний, діяльнісний, методичний інваріанти в системі професійної підготовки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського