2. |
Пихтіна Н.П. Формування професійно-педагогічної готовності майбутнього вчителя до профілактики адиктивної поведінки учнів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Н.П. Пихтіна ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 1999. — 20 с. — укp.У дисертації досліджується гостроактуальний аспект професійно-педагогічної підготовки - формування готовності майбутнього вчителя до профілактики адиктивної поведінки учнів. Теоретично обгрунтована та експериментально перевірена модель підготовки вчителя до визначеного напрямку виховної діяльності. Дано теоретико-методологічне обрунтування понять "готовність вчителя до профілактики адиктивної поведінки учнів". Вихідним концептуальним положенням є врахування особливостей педагогічної профілактики адиктивної поведінки у визначенні змісту поняття "готовність" до зазначеного виду діяльності, його структури, критеріїв та рівнів сформованості. Запропоновано модель системи формування "готовності до профілактики адиктивної поведінки" передбачає інтегративність психолого-педагогічних, методичних та організаційно-комунікативних умов, здатних сприяти забезпеченню належної ефективності теоретичної та практичної підготовки вчителя. Обгрунтовано прогностичний аспект впровадження результатів дослідження у практику підготовки вчителя в умовах сучасної педагогічної освіти. Розроблені рекомендації, зорієнтовані на змістовний, діяльнісний, методичний інваріанти в системі професійної підготовки. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203
Рубрики:
|