Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Подгорінова А. Ю.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Подгорінова А. Ю. 
Формування творчої індивідуальності майбутнього вчителя хореографії у процесі фахової підготовки: автореферат дис. ... д.філософ : 011 / А. Ю. Подгорінова. — Б.м., 2024 — укp.

Об’єкт дослідження – процес фахової підготовки майбутнього вчителя хореографії у закладі вищої освіти.Мета дослідження – теоретично обґрунтувати й апробувати модель та експериментально перевірити педагогічні умови формування творчої індивідуальності майбутнього вчителя хореографії у процесі фахової підготовки.Наукова новизна дослідження полягає в тому, що: вперше розроблено модель формування творчої індивідуальності майбутнього вчителя хореографії у процесі фахової підготовки, визначено та експериментально перевірено педагогічні умови формування творчої індивідуальності майбутнього вчителя хореографії у процесі фахової підготовки, розроблено та апробовано авторські дисципліни «Танцювально-руховий практикум» та «Практикум із танцювальної терапії»; уточнено зміст поняття «творча індивідуальність майбутнього вчителя хореографії»; удосконалено зміст фахової підготовки майбутнього вчителя хореографії; подальшого розвитку набули: методи формування творчої індивідуальності майбутнього вчителя хореографії засобами танцювально-рухових практик. Практичне значення одержаних результатів полягає у розробці та впровадженні в освітній процес закладів освіти методичних рекомендацій «Танцювально-рухові практики у роботі з дітьми та підлітками» та навчально-методичного посібника «Танцювально-рухові практики у системі фахової підготовки майбутніх учителів хореографії». Розроблена модель, педагогічні умови, дисципліни «Танцювально-руховий практикум», «Практикум із танцювальної терапії» можуть застосовуватися у процесі фахової підготовки майбутніх учителів хореографії з метою виховання творчих якостей, гармонізації тіла і свідомості, подолання м’язових блоків, страхів перед сценічною і педагогічною діяльністю та сформувати цілісну творчу індивідуальність майбутнього вчителя хореографії.^UThe object of the research is the process of professional training of the future choreography teacher in a higher education institution.The purpose of the research is to theoretically substantiate and to try out the model and experimentally check the pedagogical conditions of the formation of the creative individuality of the future choreography teacher in the process of professional training.The scientific novelty of the research is: for the first time, a model of the formation of the creative individuality of the future choreography teacher in the process of professional training was developed, the pedagogical conditions of the formation of the creative individuality of the future choreography teacher in the process of professional training were determined and experimentally verified, the author’s disciplines «Dance-Movement Practicum» and «Practicum from Dance Therapy» were developed and tested; the meaning of the concept «creative individuality of the future choreography teacher» has been clarified; the content of the professional training of the future teacher of choreography has been improved; further development was acquired: methods of the formation of the creative individuality of the future choreography teacher by means of dance and movement practices.The practical significance of the obtained results is in the development and implementation in the educational process of educational institutions of the methodological recommendations «Dance-movement practices in work with children and teenagers» and the teaching-methodical manual «Dance-movement practices in the system of professional training of future choreography teachers». The developed model, pedagogical conditions, disciplines «Dance-Movement Practicum», «Practicum from Dance Therapy» can be used in the process of professional training of future choreography teachers for the purpose of education of the creative qualities, harmonizing the body and consciousness, overcoming muscle blocks, stage and pedagogical activities fears and form a holistic creative individuality of the future choreography teacher.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського