1. |
Полупан Є.В. Підвищення ефективності гальмування піднімально-транспортних машин застосуванням нових фрикційних матеріалів: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.05.05 / Є.В. Полупан ; Укр. інж.-пед. акад. — Х., 2007. — 24 с. — укp.Одержано аналітичні залежності для моделювання об'ємного температурного стану фрикційної накладки, з використанням яких установлено характер зміни температурних полів за об'ємом фрикційного матеріалу у разі повторно-короткочасного режиму роботи гальмівних пристроїв піднімально-транспортних машин з урахуванням втрат тепла з бічних поверхонь фрикційної накладки та відмінності теплофізичних параметрів фрикційного матеріалу під час гальмування. Введено додаткові показники роботи гальма, а саме: щільності теплового потоку за дійсного розподілу питомого тиску у зоні контакту поверхонь і вектора підвищення температури вздовж поверхонь тертя, що дозволяє з більшою точністю оцінювати теплову навантаженість гальмівної накладки за різних умов експлуатації гальм піднімально-транспортних машин. На базі розробленої математичної моделі об'ємного температурного стану поверхонь виявлено раціональні теплофізичні показники нового фрикційного матеріалу, завдяки яким можливо знизити теплову навантаженість гальмівних пристроїв піднімально-транспортних машин на 15 %. Установлено вплив швидкості відносного ковзання тертьових поверхонь, температури та сили притискання фрикційної накладки даних пристроїв на зміну коефіцієнта тертя вуглець-вуглецевого фрикційного матеріалу. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: О92-048.3 + Шифр НБУВ: РА353163
Рубрики:
|