1. |
Прокопів Т.В. Дидактичні засади структурування змісту гуманітарної освіти майбутніх учителів фізичного виховання: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / Т.В. Прокопів ; Волин. держ. ун-т ім. Л.Українки. — Луцьк, 2005. — 20 с. — укp.Обгрунтовано дидактичні засади структурування змісту гуманітарної освіти майбутніх учителів фізичного виховання. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено цілісну модель цієї освіти у процесі формування творчої особистості вчителя з фізичного виховання у пошуково-дослідницькій діяльності. Досліджено розвиток гуманітарної підготовки фахівців фізичного виховання та спорту. Обгрунтовано періодизацію цього розвитку у конкретному періоді (починаючи з 1930 рр. до теперішнього часу), висвітлено основні тенденції, сучасні проблеми та перспективи розвитку гуманітарної підготовки фахівців. На підставі аналізу теоретичних джерел обгрунтовано визначення "гуманітарний" і "гуманістичний", а також шляхи формування гуманітарної свідомості майбутнього фахівця фізичного виховання. Розкрито історичний характер гуманітарного компонента та його роль у структуруванні змісту гуманітарної освіти. Визначено особливості, напрями та тенденції сучасної освіти й обгрунтовано їх використання у процесі підготовки майбутніх учителів фізичного виховання. За результатами дослідження визначено зміст, форми та методи пошуково-дослідницької діяльності відповідно до сучасних вимог формування гуманітарної освіти України. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51 р30 + Ч489.518.5 + Шифр НБУВ: РА341258
Рубрики:
|