1. |
Прядко А. О. Психологічні особливості подолання професійних стереотипів вихователів в умовах реформування дошкільної освіти. / А. О. Прядко. — Б.м., 2022 — укp.У роботі представлено результати дослідження психологічнихособливостей подолання професійних стереотипів вихователів в умовахреформування дошкільної освіти. Актуальність дослідження обумовлена: по-перше, об'єктивними потребами трансформації системи освіти за сучаснихсоціально-економічних викликів, де основним періодом є дошкільна освіта;по-друге, наукова та практична значущість у даному контексті комплексусоціально-психологічних, психолого-акмеологічних та організаційно-управлінських факторів, що в певній мірі детермінують процесистереотипізації педагогічних працівників, посилюють ризики професійноговигорання, знижують соціальну статусність та цінність професії вихователя;по-третє, недостатнім науково-практичним обґрунтуванням проблемистереотипізації стосовно їх психологічної сутності щодо вихователівдошкільних закладів освіти.В цілому, проблема дослідження полягає у пошуку теоретичногопідґрунтя психологічних особливостей та експериментально-методичногозабезпечення організації супроводу подолання професійних стереотипіввихователів закладів дошкільної освіти.^UThe paper presents research findings on psychological aspects ofovercoming educators' professional stereotypes in the context of reformingpreschool education. The research concerns the following issues: firstly, theobjective requirements for the transformation of the educational system in thecurrent socio-economic environment the main period of which is preschooleducation; secondly, the scientific and practical relevance of socio-psychological,psychological-acmeological, and organizational-managerial factors that to someextent determine the processes of stereotyping teachers, increase the risk of burnout,reduce social status and value of the profession of educator; thirdly, insufficientscientific and practical grounding of stereotyping in regard of its psychologicalimpact on educators of preschool educational institutions.Overall, the purpose of the research is to lay a theoretical foundation to thepsychological aspects of the issue and create experimental and methodologicalsupport for overcoming the professional stereotypes of educators of preschoolinstitutions. Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ
|