1. |
Рабійчук Л.С. Педагогічні умови тестового контролю знань курсантів з іноземної мови: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.С. Рабійчук ; Нац. акад. Прикордон. військ України ім. Б.Хмельницького. — Хмельниц., 2003. — 18 с.: рис. — укp.Визначено цілі, принципи, функції, об'єкти, види (підвиди), типи (підтипи), прийоми, засоби, способи, етапи та форми тестового контролю, його роль у навчальному процесі, а також діяльнісний аспект системи усного тестування: діяльність розробника тесту, адміністратора тестування, екзаменатора, тестованого. Встановлено та експериментально перевірено педагогічні умови тестового контролю знань курсантів з іноземної мови. Досліджено внутрішні механізми процесу тестування, обгрунтовано концепцію тесту комунікативної компетенції в усному мовленні, вимоги до його якісних характеристик (автентичності, інтерактивності, конструктивної валідності, надійності), уточнено специфікації комунікативно спрямованих тестових завдань. Запропоновано методичну модель тестування комунікативної компетенції в усному мовленні, наведено методичні рекомендації щодо розробки тестів і проведення тестування, оцінювання результатів тестування за допомогою шкали оцінювання. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913-2 + Шифр НБУВ: РА324939
Рубрики:
|