1. |
Разумна А.Г. Критеріально-орієнтоване тестування як засіб корекції навчальних досягнень молодших школярів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / А.Г. Разумна ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2001. — 20 с. — укp.Досліджено проблему взаємозв'язку педагогічної оцінки та корекції навчальних досягнень молодших школярів, який розглянуто у системі науково обгрунтованих критеріїв. Модифіковано методику критеріально-орієнтованого тестування навчальних досягнень з урахуванням уточненого змісту виконавчого, операційного та творчого критеріїв. Виконавчий критерій висвітлює репродуктивні сторони навчальних досягнень, логіко-операційний - ступінь оволодіння навчальними діями й операціями, творчий - здатність використовувати актуальні знання в нестандартній ситуації. Визначено умови прогностичності педагогічного тестування та корекції навчальних досягнень молодших школярів на базі моделі їх критеріальних профілів. Надано перелік специфікованих навчально-пізнавальних вмінь-критеріїв, орієнтованих тестових завдань для перевірки рівня навчальних досягнень у засвоєнні програмного курсу математики початкової школи. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.284 Шифр НБУВ: РА313229 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
|