Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Рибалко П. Ф.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
1.

Рибалко П. Ф. 
Система оздоровчих занять з дітьми 11 - 15 років в умовах літнього оздоровчого табору: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / П. Ф. Рибалко ; Черніг. нац. пед. ун-т ім. Т.Г. Шевченка. — Чернігів, 2011. — 20 с. — укp.

Проаналізовано сучасні напрямки роботи науковців з питань організації дитячого відпочинку й оздоровлення, документи нормативної бази оздоровлення. З метою визначення особливостей фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми 11 - 15-ти років визначено анатомічні, фізіологічні та психологічні особливості підліткового віку. Розроблено експрес-методику оцінювання фізичного розвитку та фізичної підготовленості школярів 11 - 15-ти років. Доведено доцільність розподілу дітей за п'ятьма групами: спортивна, підтримуюча, розвиваюча, підготовча, спеціальна. Визначено зміст, форми та методи фізичного виховання навчальних програм фізичного виховання оздоровчої спрямованості для кожної групи. Наведено результати впровадження у роботу заміських оздоровчих таборів, моделі навчальних програм оздоровчої спрямованості та доведено її ефективність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.81 + Ч511.143
Шифр НБУВ: РА382756 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Рибалко П. Ф. 
Теорія і практика професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури до організації фізкультурно-оздоровчого середовища закладу загальної середньої освіти. / П. Ф. Рибалко. — Б.м., 2020 — укp.

Об'єкт – процес професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури в закладах вищої освіти; мета – теоретично обґрунтувати, розробити та експериментально перевірити педагогічну систему професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури до організації фізкультурно-оздоровчого середовища закладу загальної середньої освіти; методи: теоретичні (аналіз, узагальнення, моделювання), емпіричні (спостереження, узагальнення, бесіда, педагогічний експеримент, анкетування, опитування, тестування, педагогічний моніторинг, графічний аналіз), статистичні (критерії Пірсона, Стьюдента і Кендала); новизна: вперше обґрунтовано та змодельовано педагогічну систему професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури до організації фізкультурно-оздоровчого середовища закладу загальної середньої освіти; уточнено зміст поняття фізкультурно-оздоровче середовище закладу загальної середньої освіти; розроблено критерії та показники, за якими схарактеризовано рівні готовності майбутніх учителів фізичної культури до організації фізкультурно-оздоровчого середовища закладу загальної середньої освіти; спроєктовано зміст, форми і методи професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури до організації фізкультурно-оздоровчого середовища закладу загальної середньої освіти; подальшого розвитку набули наукові положення про професійну підготовку майбутніх учителів фізичної культури до організації фізкультурно-оздоровчого середовища закладу загальної середньої освіти.^UObject - the process of professional training of future physical education teachers in higher education institutions; purpose - to substantiate scientifically and theoretically, develop and test experimentally the pedagogical system of professional training of future physical education teachers for the organization of physical culture and health environment of general secondary education; methods: theoretical (analysis, generalization, modeling), empirical (observation, generalization, conversation, pedagogical experiment, questionnaire, survey, testing, pedagogical monitoring, graphical analysis), statistical (Pearson, Student and Kendall criteria); novelty: for the first time the theoretical and practical foundations of the professional training of future physical education teachers for the organization of physical and health-improving environment of a general secondary education institution have been substantiated; for the first time the author's interpretation of the concept of "readiness of future physical culture teachers to organize physical education and health education in a general secondary education institution" is presented; its components (personal, cognitive, procedural, reflexive) are characterized; for the first time the pedagogical system of professional training of future teachers of physical culture for the organization of physical education and health environment of the institution of general secondary education was developed; criteria and indicators have been developed for the first time to characterize the level of readiness of future physical education teachers to organize a gymnasium for general secondary education; the content of the concept of physical and health-improving environment of the institution of general secondary education is specified; the content, forms and methods of professional training of future physical education teachers to organize physical education and health environment of the general secondary education institution are projected; further development of scientific provisions on the professional training of future teachers of physical culture to organize physical education and health environment of the institution of general secondary education.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
3.

Красілов А. Д. 
Розвиток кінезіологічної компетентності майбутніх фахівців фізичної культури і спорту на засадах диференційованого підходу / А. Д. Красілов. — Б.м., 2020 — укp.

Об'єкт дослідження – процес професійної підготовки майбутніх фахівців фізичної культури і спорту. Мета дослідження полягає в теоретичному обґрунтуванні, розробці та експериментальній перевірці педагогічних умов розвитку кінезіологічної компетентності майбутніх фахівців фізичної культури і спорту на засадах диференційованого підходу. Наукова новизна одержаних результатів дослідження є у тому, що: вперше визначено та науково обґрунтовано педагогічні умови розвитку кінезіологічної компетентності майбутніх фахівців з фізичної культури і спорту на засадах диференційованого підходу: 1) стимулювання мотивації до розвитку рухових якостей через організацію систематичного відкритого моніторингу індивідуальних досягнень кожного; 2) поєднання індивідуального характеру засвоєння кінезіологічних знань з колективною організацією навчальної діяльності студентів через диференціацію змісту навчання; 3) інтеграція інноваційних видів рухової активності та варіативних дидактичних матеріалів через індивідуалізацію навчально-тренувального процесу; розроблено і теоретично обґрунтовано модель розвитку кінезіологічної компетентності майбутніх фахівців з фізичної культури і спорту на засадах диференційованого підходу, яка ґрунтується на сукупності загальнодидактичних і специфічних принципів, спирається на визначені педагогічні умови та передбачає удосконалення змісту професійної підготовки через використання форм, методів і засобів навчання, що враховують біологічні, гендерні, соціальні, анатомічні, фізіологічні, фізичні і психологічні характеристики особи та групи в цілому; уточнено сутнісні характеристики понять «кінезіологічна компетентність майбутніх фахівців фізичної культури і спорту», «диференційований підхід у розвитку кінезіологічної компетентності майбутніх фахівців ФКіС», «розвиток кінезіологічної компетентності майбутніх фахівців фізичної культури і спорту»; описано структуру кінезіологічної компетентності майбутніх фахівців з фізичної культури і спорту у єдності мотиваційного, діяльнісно-когнітивного та рефлексивного компонентів; розроблено діагностичний інструментарій для оцінювання рівнів (низький, середній, високий) розвитку кінезіологічної компетентності майбутніх фахівців фізичної культури і спорту, який містить критерії (потребовий, практично-предметний і поведінковий) та показники (потреба розвитку кінезіологічної компетентності, обсяг кінезіологічних знань, рівень кінезіологічних умінь, методичні навички розвитку кінезіологічних умінь, рефлексія) з відповідним комплексом діагностичних методик, удосконалено зміст, форми і методи професійної підготовки майбутніх фахівців фізичної культури і спорту, що спрямовані на розвиток кінезіологічної компетентності на засадах диференційованого підходу.^UThe object of research is the process of professional preparation of future specialists in physical culture and sports. The purpose of the study is to substantiate theoretically, develop and test the pedagogical conditions of development of kinesiological competence of future specialists in physical culture and sports on the basis of a differentiated approach experimentally. The scientific novelty of the obtained results is that: for the first time the pedagogical conditions of development of kinesiological competence of future specialists in physical culture and sports on the basis of a differentiated approach: 1) stimulating motivation for the development of motor skills through the organization of systematic open monitoring of individual achievements of each; 2) combination of individual character of assimilation of kinesiological knowledge on the collective organization of educational activity of students through differentiation of the maintenance of training; 3) integration of innovative types of motor activity and variable didactic materials through individualization of the educational and training process were identified and substantiated scientifically; the model of development of kinesiological competence of future specialists in physical culture and sports on the basis of a differentiated approach was developed, substantiated theoretically and tested experimentally. This model based on a set of general didactic and specific principles, based on certain pedagogical conditions and provides for improving the content of training through the use of forms, methods and means that take into account biological, gender, social, anatomical, physiological, physical and psychological characteristics of the individual and group. The essential characteristics of the concepts "kinesiological competence of future specialists of physical culture and sports", "differentiated approach in the development of kinesiological competence of future specialists of FC&S", "development of kinesiological competence of future specialists of physical culture and sports" are specified. The structure of kinesiological competence of future specialists in physical culture and sports in the unity of motivational, activity-cognitive and reflexive components is described. Diagnostic tools for assessing the levels (low, medium, high) of the development of kinesiological competence of future specialists in physical culture and sports, which contains criteria (need, practical-subject, behavioral), indicators (the need for development of kinesiological competence, the amount of kinesiological knowledge, level of kinesiological skills, methodological skills of kinesiological skills, reflection) are developed with an appropriate set of diagnostic techniques. The content, forms and methods of professional training of future specialists in physical culture and sports aimed at the development of kinesiological competence on the basis of a differentiated approach have been improved.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
4.

Самохвалова І. Ю. 
Акмеологічні засади розвитку рухових якостей студенток закладів вищої освіти в умовах професійної підготовки / І. Ю. Самохвалова. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертаційне дослідження присвячене розкриттю та урахуванню акмеологічних засад розвитку рухових якостей студенток закладів вищої освіти в умовах професійної підготовки. На підставі експертного оцінювання встановлено, що на розвиток рухових якостей студенток ЗВО в умовах професійної підготовки впливають не лише сутнісні характеристики професійної підготовки, а й навички самоосвіти та подальшого самовдосконалення, що обумовлює досягнення власних вершин: професійного й особистісного акме. У роботі уперше: теоретично обґрунтовано структуру та зміст програми розвитку рухових якостей студенток ЗВО в умовах професійної підготовки на акмеологічних засадах; систематизовано форми, засоби та методи фізичного виховання студенток ЗВО в умовах професійної підготовки з урахуванням акмеологічних засад розвитку в них рухових якостей; розроблено інформаційну систему «Рух – це життя» для розвитку рухових якостей студенток ЗВО в умовах професійної підготовки на акмеологічних засадах. Підтверджено:недостатність рівня рухової активності студенток; тренд погіршення показників фізичного стану молодих жінок; позитивний вплив занять фізичною культурою і спортом на фізичні підготовленість, працездатність, функції серцево-судинної та дихальної систем людського організму; необхідність врахування біологічної циклічності функцій жіночого організму та стану здоров'я при плануванні системи фізичного виховання студенток закладу вищої освіти у процесі їх професійної підготовки на акмеологічних засадах; особливості використання різних форм, методів та засобів фізичного виховання для розвитку рухових якостей студенток закладів вищої освіти в умовах їх професійної підготовки; показники загального фізичного стану студенток при оцінці ефективності програм з фізичного виховання студентської молоді. Доповнено і розширено: результати практичного досвіду розвитку рухових якостей студенток ЗВО в умовах професійної підготовки; матеріали про особливості динаміки загального фізичного стану студенток ЗВО та його окремих компонентів; результати наукових розвідок про важливість урахування фаз ОМЦ (біологічної циклічності функцій жіночого організму) при плануванні фізичних навантажень у фізкультурно-оздоровчому процесі; експериментальний матеріал щодо наявності сприятливих та несприятливих фаз ОМЦ жінок під час інтенсивної рухової активності; методики організації та проведення занять у відповідності до фізичної підготовленості студенток, їхніх морфофункціональних та індивідуально-психологічних можливостей; матеріали про форми, методи й засоби фізичного виховання щодо розвитку рухових якостей, поліпшення стану фізичного здоров'я, забезпечення гармонійного розвитку особистості на засадах акмеологічного підходу.^UThe dissertation research is devoted to the disclosure and consideration of acmeological bases of development of motor qualities of students of higher education institutions in the conditions of professional training. On the basis of expert assessment it is established that the development of motor skills of freelance students in terms of training is influenced by the essential characteristics of training. Thus development of motor qualities of students of university is caused not only by educational process in university, but also by skills of self-education and the further self-improvement that causes achievement of own tops: professional and personal akme. Confirmed: insufficiency of the level of motor activity of female students; the trend of deteriorating indicators of the physical condition of young women; the positive impact of physical culture and sports on physical fitness, efficiency, functions of the cardiovascular and respiratory systems of the human body; the need to take into account the biological cyclicity of the functions of the female body and health in planning the system of physical education of students of higher education in the process of their professional training on an acmeological basis; features of the use of various forms, methods and means of physical education for the development of motor skills of students of higher education institutions in terms of their professional training; indicators of the general physical condition of female students in assessing the effectiveness of physical education programs for student youth. Added and expanded: results of practical experience of development of motor qualities of students of university in the conditions of professional training; materials on the peculiarities of the dynamics of the general physical condition of the students of the Free Economic Zone and its separate components; the results of scientific research on the importance of taking into account the phases of the CMC (biological cyclicity of the functions of the female body) in the planning of physical activity in the physical culture and health process; experimental material on the presence of favorable and unfavorable phases of CMC in women during intense motor activity; methods of organizing and conducting classes in accordance with the physical fitness of students, their morphofunctional and individual psychological capabilities; materials on the forms, methods and means of physical education for the development of motor skills, improving physical health, ensuring the harmonious development of personality on the basis of acmeological approach


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського