Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Рикова Л. Л.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Рикова Л. Л. 
Педагогічні умови використання навчальних моделей у процесі підготовки вчителів природничо-математичних спеціальностей / Л. Л. Рикова. — Б.м., 2019 — укp.

Об'єкт дослідження – процес професійної підготовки майбутніх учителів природничо-математичних спеціальностей у педагогічних закладах вищої освіти. Мета дослідження – теоретичне обґрунтування та експериментальна перевірка педагогічних умов використання навчальних моделей у процесі професійної підготовки майбутніх учителів природничо-математичних спеціальностей. Наукова новизна полягає у тому, що уперше теоретично обґрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови використання навчальних моделей у процесі професійної підготовки майбутніх учителів природничо-математичних спеціальностей: взаємозумовлене використання структурних і функціональних моделей, що породжують одна одну й органічно пов'язані між собою; використання еволюційних ланцюжків моделей, які відображають розвиток наукових уявлень; використання моделей-аналогів, що відтворюють єдність природи; визначено й теоретично обґрунтовано функції моделей у процесі підготовки вчителів природничо-математичних спеціальностей, здійснено їх класифікацію за провідним спрямуванням (забезпечення доступності об'єктів вивчення в освітньому процесі; сприяння усвідомленню навчального матеріалу; оптимізація організації освітнього процесу, підтримка дослідницької діяльності студентів); уточнено критеріально-діагностичний апарат для оцінювання глибини, системності, гнучкості природничо-математичних знань майбутніх учителів відповідних спеціальностей.^UThe object of research is the process of professional training of future teachers of natural and mathematical specialties in pedagogical institutions of higher education. The purpose of the research is theoretical justification and experimental verification of pedagogical conditions, usage of educational models in the process of professional training of future teachers of natural and mathematical specialties. The scientific novelty and theoretical significance of the obtained results of the research is that: the pedagogical conditions usage of educational models in the process of professional training of future teachers of natural and mathematical specialties are theoretically justificated and experimentally verified: interdependent usage of structural and functional models generating one another and organically interconnected; the usage of evolutionary chains of models that reflect the development of scientific images; the usage of analogue models that reproduce the unity of nature; defined and theoretically justificated the functions of models in the process of training teachers of natural and mathematical specialties, accomplished their classification according to the leading direction (ensuring the availability of study objects in the educational process, promoting the awareness of educational material, optimizing the organization of educational process, support for student research activities); a criterion-diagnostic system for evaluating the depth, systemic, and flexibility of natural and mathematical knowledge of future teachers of the following specialties was specified.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського