Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Рудницька-Юрійчук І. Р.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Рудницька-Юрійчук І. Р. 
Розвиток української дошкільної освіти й виховання в США та Канаді / І. Р. Рудницька-Юрійчук. — Б.м., 2020 — укp.

Об'єкт дослідження – дошкільна освіта й виховання в українській діаспорі США та Канади.Мета дослідження – цілісний педагогічний аналіз процесу формування і функціонування системи української дошкільної освіти й виховання у США та Канаді, виявленні її педагогічних ідей і досвіду для дисемінації в освітньому просторі України.Методи дослідження: аналіз, синтез, систематизація, узагальнення, теоретичне осмислення, інтерпретація, зіставлення, педагогічне спостереження, бесіда.Вперше проведено цілісний аналіз та узагальнення педагогічних засад і практичного досвіду розвитку української дошкільної освіти й виховання у США та Канаді, виокремлено й охарактеризовано умови зародження і діяльності дошкільних навчальних закладів українців у цих країнах (соціальні, політичні, культурні, педагогічні); визначено типи дошкільних навчальних закладів в українській діаспорі США та Канади; здійснено авторську періодизацію еволюції досліджуваного феномена; виявлено специфіку фахової підготовки педагогів українського дошкілля у США та Канаді й особливості підвищення їхнього професійного рівня; обґрунтовано основні напрями (національне, релігійне, моральне) виховання дітей дошкільного віку, форми (обов'язкові навчальні заняття з використанням групової, парної та індивідуальної роботи педагога і вихованців), методи (навчально-виховні (словесні), практично-діяльнісні, наочні, стимулювання та контролю) і засоби (прості та складні) освітньо-виховної діяльності українських дошкільних навчальних закладів у США та Канаді. Уточнено сутність поняття «український дошкільний навчальний заклад у діаспорі». Подальшого розвитку набуло висвітлення проблем освітньо-виховної діяльності дошкільних навчальних закладів у західній українській діаспорі та її структурних компонентів, змісту поняття «дошкільна освіта і виховання в українській діаспорі США та Канади».У науковий обіг введено маловідомі в Україні праці педагогів західної української діаспори другої половини ХХ ст. з проблем освіти і виховання дітей дошкільного віку в полікультурному середовищі та організаційно-педагогічних засад діяльності українських дошкільних навчальних закладів у США та Канаді.^UThe preschool education and upbringing in the Ukrainian diaspora of the USA and Canada is the research object. A comprehensive pedagogical analysis of the formation and functioning process of the Ukrainian preschool education and upbringing system in the United States and Canada, identification of its pedagogical ideas and experience for dissemination in the educational space of Ukraine is the research aim.The research methods: analysis, synthesis, systematization, generalization, theoretical comprehension, interpretation, comparison, pedagogical observation, conversation.For the first time the comprehensive analysis and generalization of theoretical provisions and practical experience of Ukrainian preschool education in the United States and Canada, highlighted and characterized the conditions of origin and activity of Ukrainian preschools in these countries (social, political, cultural, pedagogical) have been conducted, the types of preschool educational institutions in the Ukrainian diaspora in the USA and Canada have been defined, the author's periodization of the evolution of the studied phenomenon has been carried out, the professional training specifics of Ukrainian preschool teachers in the US and Canada and features of improving their professional growth has been identified, the main directions (national, religious, moral) of preschool children education, forms (compulsory classes with group, pair and individual work of teachers and students), methods (educational (verbal), practical, visual, stimulation and control) and means (simple and complex) of educational activities of Ukrainian preschool educational institutions in the USA and Canada have been substantiated. The essence of the term «Ukrainian preschool institution in the diaspora» is clarified.The problems in the educational activities of preschool educational institutions in the Western Ukrainian diaspora and its structural components, the content of the concept of «preschool education and upbringing in the Ukrainian diaspora in the United States and Canada» have been further developed.Little-known works in of Ukrainian diaspora teachers' of the second half of the XX century on the problems of education and upbringing the preschool children in a multicultural environment and organizational and pedagogical principles of Ukrainian preschool educational institutions in the United States and Canada have been put into scientific circulation.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського