Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=СЛАТВІНСЬКА В. М.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

СЛАТВІНСЬКА В. М. 
Господарсько-правовий механізм регулювання водного транспорту: автореферат дис. ... д.філософ : 081 / В. М. СЛАТВІНСЬКА. — Б.м., 2023 — укp.

У дисертаційній роботі досліджено господарсько-правовий механізм регулювання водного транспорту. З’ясовано теоретичні основи механізму правового регулювання водного транспорту. Надано характеристику водного транспорту в логістичній системі. Наведено поняття та значення механізму господарсько-правового регулювання водного транспорту в транспортній системі України.Уперше доведено потребу законодавчого запровадження мінімальних критеріїв відповідності портових операторів умовам здійснення портової діяльності, що визначаються сукупністю вимог до них для отримання права на надання портових послуг в частині дотримання безпеки мореплавства, екологічної безпеки, норм з обслуговування та зберігання вантажів тощо.Запропоновано закріпити на законодавчому рівні схему побудови базових мереж для розпізнавання суден, в основі якої лежать алгоритми машинного навчання на великому наборі фотографій суден, які здатні ідентифікувати судна за формою, розмірами, іншими характерними ознаками для прискорення процесу обробки вантажів та створення умов притягнення до відповідальності судновласників за екологічні та інші правопорушення.Запропоновано підходи до господарсько-правового механізму регулювання водного транспорту через розвиток засобів упорядкування портових послуг у діяльності портових операторів та операторів терміналів, що дозволить підвищити ефективність логістичних операцій, уникнути зловживань та недобросовісної поведінки, а також найбільш повної реалізації прав, свобод та законних інтересів замовників портових послуг.Аргументовано підходи до поняття «транспортна система», під якою запропоновано розуміти комплекс взаємодіючих підприємств різних видівтранспорту та суб’єктів, що здійснюють управління дорожнім рухом, контроль, нагляд, планування й координацію діяльності транспорту.Запропоновано рівнів господарсько-правового регулювання водного транспорту за територіальною сферою правового регулювання (міжнародний, національний, регіональний, місцевий).Зроблено щодо оптимізації системи портових зборів, пов’язуючи їх з параметрами суден, звільнюючи окремі судна від сплати таких зборів та стимулюючи судновласників до використання альтернативних джерел енергії, безпекових та економічних показників експлуатації шляхом запровадження спеціальних норм в Порядок справляння та розміри ставок портових зборів Наказу Міністерства інфраструктури України «Про портові збори».Надано пропозиції щодо підвищення ефективності системи портових зборів шляхом законодавчого запровадження спеціальних критеріїв визначення відповідності суден, в тому числі тих, що перевозить важливі для економіки країни вантажі або забезпечують регулярні пасажирські перевезення, програмі стимулювання морської галузі.Запропоновано заходи щодо автоматизованого обліку перевезень та удосконалення управління судноплавними шлюзами, регулювання надзвичайних ситуацій на ВВШ, зокрема, доповненням ст. 58 Закону України «Про внутрішній водний транспорт».^UThis dissertation investigates the economic and legal mechanisms for regulating water transport. It clarifies the theoretical foundations of the legal regulation mechanism for water transport. It provides a characterization of water transport within the logistics system and discusses the concept and significance of the economic and legal regulation mechanism for water transport in Ukraine's transportation system.The need for legislative implementation of minimum compliance criteria for port operators regarding the conditions of port activities has been demonstrated for the first time. These conditions are defined by a set of requirements imposed on them to obtain the right to provide port services, encompassing adherence to maritime safety, environmental safety, norms for cargo handling and storage, and other related aspects.It is proposed to establish, at the legislative level, a framework for the construction of basic networks for vessel recognition, based on machine learning algorithms applied to a large dataset of vessel photographs. These algorithms can identify vessels based on their shape, size, and other distinctive features. This approach aims to expedite cargo processing and create conditions to hold shipowners accountable for environmental and other legal violations.Approaches to the economic and legal regulation mechanism of water transport are proposed through the development of means to regulate port services in the activities of port operators and terminal operators. This will enhance the efficiency of logistic operations, prevent abuse and unethical behavior, and ensure the most comprehensive realization of the rights, freedoms, and legitimate interests of customers of port services.Аpproaches to the concept of "transport system" are substantiated, wherein it is proposed to understand a complex of interacting enterprises of different types oftransport and entities involved in traffic management, control, supervision, planning, and coordination of transport activities.Levels of economic and legal regulation of water transport are proposed based on the territorial sphere of legal regulation (international, national, regional, local).Optimization of the port fees system is suggested by linking them to vessel parameters, exempting certain vessels from such fees, and incentivizing shipowners to use alternative energy sources, as well as enhancing safety and economic performance by introducing special norms into the "Procedure for Charging and Rates of Port Fees" of the Order of the Ministry of Infrastructure of Ukraine "On Port Fees."Proposals are made to increase the efficiency of the port fees system by legislatively introducing special criteria for determining the compliance of vessels, including those transporting economically important goods for the country or providing regular passenger transportation, into the program to stimulate the maritime industry.Measures are proposed for the automated tracking of transportation and the improvement of the management of navigable locks, regulating emergency situations on inland waterways, including amending Article 58 of the Law of Ukraine "On Inland Water Transport."


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського