Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Сазонова І. В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Сазонова І. В. 
Посттравматичне зростання дітей, постраждалих внаслідок воєнних дій: автореферат дис. ... д.філософ : 053 / І. В. Сазонова. — Б.м., 2024 — укp.

У дисертації представлено узагальнення результатів проведеного теоретичного аналізу та експериментального дослідження показників посттравматичного зростання дітей. Запропоновано теоретичну модель психосоціальної реабілітації дітей, які постраждали внаслідок воєнних дій, що включає такі її структурні елементи, як екзистенційний, когнітивний таміжособистісний.Підібрано комплекс методик для психодіагностики вказаних елементів. Розроблено і апробовано програму «Посттравматичне зростання підлітків в реабілітаційному середовищі дитячого табору», що базується на комплексному підході до подолання наслідків психологічних травм та сприяння посттравматичному зростанню.У вступі обґрунтовано актуальність проблеми дослідження; визначено об’єкт, предмет, методологічні основи, мету та завдання дослідження; відзначено наукову новизну, практичну значущість дослідження, наведено дані щодо апробації отриманих результатів, а також описано структуру дисертації, виходячи з послідовності розв’язання поставлених завдань.У першому розділі «Теоретико-методологічні основи дослідження проблеми посттравматичного зростання дітей» було зроблено огляд основних підходів до розгляду посттравматичного зростання як психологічного феномену. Виокремлено три основні сфери, які зазнають найбільших змін у процесі посттравматичного зростання: особистісні риси, міжособистісні стосунки, цінності та життєві орієнтири. Представлено теоретичну модель посттравматичного зростання дітей, які постраждали внаслідок воєнних дій, визначено її структуру та зміст.^UThe dissertation presents a synthesis of the outcomes from a theoretical analysis and experimental research on post-traumatic growth indicators in children. It proposes a theoretical model of psychosocial rehabilitation for children impacted by armed conflicts, which includes structural components such as as existential, cognitive and interpersonal aspects.A collection of procedures for psychodiagnostics of these elements has been identified. A tested and developed programme, entitled «Post-traumatic growth of adolescents in the rehabilitation environment of a children's camp» has been created. This programme utilises a comprehensive approach to address the effects of psychological trauma and promote post-traumatic growth.The introduction justifies the relevance of the research problem and defines the object, subject, methodological foundations, purpose, and objectives of the study. Emphasis is placed on the scientific novelty and practical significance of the research, while presenting data on the validation of the obtained results. The structure of the dissertation is described, taking into account the sequence of solving the set tasks.In the introductory chapter, entitled «Theoretical and Methodological Foundations of Research on the Problem of Post-Traumatic Growth in Children», the main approaches to comprehending post-traumatic growth as a psychological phenomenon were examined. The study identified three focal spheres that undergo the most substantial changes throughout the post-traumatic growth process, namely personality traits, interpersonal relationships, values and life orientations. A theoretical model outlining post-traumatic growth in children affected by armed conflicts was presented, defining its structure and content.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського