![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Віртуальна довідка ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Тематичний інтернет-навігатор ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Наукова електронна бібліотека ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>A=Салтавець М.В.$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| | | | |
1. |
Салтавець М.В. Удосконалення керування тепловим станом металу і валків шляхом їх раціонального охолодження: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.03.05 / М.В. Салтавець ; Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". — Х., 2007. — 20 с. — укp.Досліджено тепловий стан полоси і валків за гарячої прокатки з урахуванням впливу навколишнього середовища та розроблено технологію її гарячої прокатки за мінімуму енергетичних витрат. Удосконалено модель течії металу в зоні деформації з урахуванням фактора нерівномірності температур за перетином полоси. Проведено експериментальні дослідження теплообміну між гарячим металом, валком і водою з використанням форсунок фірми Lechler. Виконано математичне моделювання нагріву полоси й охолодженням прокатного устаткування. Одержані дані порівняно з результатами аналогічних експериментальних досліджень вітчизняних і закордонних дослідників. Скачати повний текст
Індекс рубрикатора НБУВ: К621.530.03 + Шифр НБУВ: РА351262
Рубрики:
|
|
|