1. |
Сас Н.М. Формування педагогічної взаємодії у шкільних об'єднаннях підлітків за інтересами: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Н.М. Сас ; Криворіз. держ. пед. ун-т. — Кривий Ріг, 2001. — 20 с. — укp.Теоретично обгрунтовано цілісний процес формування суб'єкт-суб'єктної педагогічно доцільної взаємодії у шкільних об'єднаннях підлітків за інтересами у єдності трьох основних етапів: інформаційно-організаційного, регулятивно-стимулювального, індивідуально-консультативного, визначених на основі відповідних критеріїв - інтересу, інтеракції, активності. Визначено й експериментально перевірено систему засобів формування педагогічної взаємодії, які охоплюють методи організації діяльності, стимулювання поведінки та розвитку підлітка, формування його свідомості; прийоми опори на позитивне, заохочення перспективою, індивідуальну етичну бесіду, координацію впливів, взаємну довіру; різноманітні види діяльності (пізнавальну, предметно-перетворювальну, художньо-ігрову, соціально-комунікативну) та її форми (індивідуальну, групову, колективну). Визначено умови (пізнавальні, процесуальні, емоційно-етичні), що забезпечують ефективність формування педагогічної взаємодії у рамках специфічної педагогічної системи - шкільного підліткового об'єднання за інтересами. Скачати повний текст
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.382 Шифр НБУВ: РА313120 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
|