1. |
Сердюк З. О. Формування прийомів розумової діяльності учнів у процесі вивчення математики в школах і класах суспільно-гуманітарного напряму: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / З. О. Сердюк ; Черкас. нац. ун-т ім. Б.Хмельницького. — Черкаси, 2011 — укp.Розроблено та науково обгрунтовано методику навчання математики в школах і класах суспільно-гуманітарного напряму, сформованого на формування в учнів прийомів розумової діяльності. Розглянуто змістові та семіотичні особливості вивчення курсу математики на рівні стандарту як непрофільної дисципліни в старшій школі. Виявлено операційний склад прийомів розумової діяльності з урахуванням семіотичного компонента, критерії, показники та рівні їх сформованості в учнів класів суспільно-гуманітарного напряму. Наведено рекомендації для вчителів загальноосвітніх навчальних закладів щодо розробки та впровадження в навчальний процес методики цілеспрямованого формування в учнів прийомів розумової діяльності під час вивчення математики на рівні стандарту. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21-32 Шифр НБУВ: РА378460 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
|