Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Се Ф. ..$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Се Ф. .. 
Формування педагогічної готовності вчителів танцю до громадянського виховання учнівської молоді у ВНЗ КНР / Ф. .. Се. — Б.м., 2022 — укp.

У дисертації науково обґрунтовано теоретичні засади та досвід підготовки майбутніх вчителів хореографії до громадянського виховання молоді КНР, визначено шляхи творчого використання китайського досвіду в українському освітньому просторі. Зокрема уточнено сутність поняття, функції та принципи громадянського виховання в науковій думці та понять, які є важливими для розкриття теми (патріотизм, патріотичне виховання), висвітлено основні етапи становлення системи громадянського виховання в Китаї, проаналізовано нормативні документи з питань громадянського виховання в КНР. На основі студіювання наукових джерел, узагальнення положень законодавчих та нормативно-правових актів, аналізу звітів у галузі освіти КНР визначено місце громадянського виховання в освітньому процесі КНР. Установлено, що громадянське виховання молоді відбувається на усіх етапах навчання та займає провідне місце, оскільки виховання відданих громадян є стратегічним завданням КНР. Вперше досліджено теоретичні засади підготовки майбутніх вчителів хореографії до громадянського виховання з молоддю у КНР. На основі зіставлення точок зору українських та китайських педагогів уточнено ключові для дослідження поняття, зокрема громадянське виховання, громадянськість, громадянська культура, громадянська компетентність вчителя, патріотичне виховання, патріотизм; розкрито форми роботи, що сприяють підготовці майбутніх вчителів танців до здійснення громадянського виховання молоді КНР; подальшого розвитку набула розробка системи педагогічної освіти Китаю, перебіг історично-педагогічного процесу в Китаї; надано рекомендації щодо творчого використання китайського досвіду з питань підготовки майбутніх хореографів до громадянського виховання молоді в освітньому просторі України.^UThe dissertation " Formation of pedagogical readiness of dance teachers for civic education of student youth in Chinese universities" scientifically substantiates theoretical foundations and experience of choreography teachers-to-be training for civic education of Chinese youth, identifies ways how to creatively use Chinese experience in the Ukrainian educational space. In particular, the essence of the civic education, its functions and principles are revealed as well as thoughts and concepts that are important for the disclosure of the topic (patriotism, patriotic education), main stages of civic education in China are highlighted, regulations on civic education in China are analyzed. Based on the study of scientific sources, generalization of the provisions of laws and regulations, analysis of reports in the field of education in China is accomplished, the place of civic education in the educational process of China is determined. It is established that civic education of young people takes place at all stages of education and occupies a leading place, as the education of loyal citizens is a strategic task of China. For the first time the theoretical bases of preparation of future teachers of choreography for civic education with youth in the People's Republic of China are investigated. Based on the comparison of the views of Ukrainian and Chinese teachers, the key concepts for the study are specified, in particular, civic education, citizenship, civic culture, civic competence of teachers, patriotic education, patriotism; forms of work that contribute to the preparation of dance teachers-to-be for the implementation of civic education of the youth of China are revealed, the content and methods of work on civic education are highlighted; further development of the system of pedagogical education in China is accomplished, the course of the historical and pedagogical process in China is outlined; recommendations on the creative use of Chinese experience in the training of choreographers-to-be for civic education of youth in the educational space of Ukraine are given.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського