1. |
Сивак Р.Б. Управління ланцюгами створення цінності продукту: логістичний підхід: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Р.Б. Сивак ; Терноп. нац. екон. ун-т. — Т., 2008. — 20 с. — укp.Сформульовано концепцію ланцюга створення сукупної цінності продукту, згідно з якою цінність розглянуто як діалектичну єдність споживчої та мінової оцінки корисності продукту. Побудовано логістичну модель управління ланцюгом створення цінності для формування комплексу функціональних характеристик продукції на засадах узгодження цілей споживача та підприємств-ланок ланцюга. Розроблено методику конкурентної ідентифікації учасників ланцюга створення цінності, запропоновано алгоритм розподілу винагороди між його учасниками. Наведена методика передбачає врахування процесів міжланцюгової та внутрішньоланцюгової конкуренції. Скачати повний текст
Індекс рубрикатора НБУВ: У010.323 + У9(4УКР)40-21 + Шифр НБУВ: РА355130
Рубрики:
Географічні рубрики:
|