Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Симоненко Т.В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Симоненко Т.В. 
Формування національно-мовної особистості на уроках української мови в 5 - 7 класах: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Т.В. Симоненко ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2000. — 16 с. — укp.

Докладно проаналізовано погляди мовознавців, психологів та методистів на суть поняття "національно-мовна особистість", шляхи і засоби мовного розвитку учнів. Запропоновано чітку систему роботи, ефективність яких обгрунтовано теоретично та підтверджено практикою.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-912.0
Шифр НБУВ: РА310373 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
2.

Симоненко Т.В. 
Формування професійної мовнокомунікативної компетенції студентів філологічних факультетів: Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.02 / Т.В. Симоненко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2007. — 40 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано та розроблено навчально-методичну систему формування професійної мовнокомунікативної компетенції студентів філологічних факультетів. Визначено зміст, форми, методи та прийоми, засоби реалізації запропонованої системи. Науково обгрунтовано етапи монокомунікативної підготовки даних студентів до педагогічної діяльності. Розроблено модель формування такої компетенції майбутнього вчителя-словесника. Запропоновано критерії та показники рівнів сформованості професійної мовнокомунікативної компетенції студентів-філологів. Визначено умови впровадження та застосування освітньої (інноваційної) технології навчання мови у ВНЗ, що активує процес оптимального формування професійно орієнтованої комунікативної культури даного студента за різними освітньо-кваліфікаційними рівнями. Висвітлено шляхи та способи вдосконалення професійно-комунікатвних умінь і навичок відповідно до риторичної моделі породження мовлення (етапів докомунікації, комунікації, посткомунікації. Розроблено типи та види (аналітичні, аналітико-синтетичні, продуктивні/синтетичні, продуктивні/репродуктивні, функціонально-комунікативні) завдань, що сприяють удосконаленню фахової комунікативної майстерності студентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-913.33 +
Шифр НБУВ: РА348879
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського