Скалій О.В. Комп'ютерні технології диференціації процесу фізичного виховання школярів (на прикладі навчання плавання): Автореф. дис...канд. наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.02 / О.В. Скалій ; Львів. держ. ін-т фіз. культури. — Л., 2002. — 24 с. — укp.
Проаналізовано стан використання комп'ютерних технологій у практиці фізичного виховання учнів, ставлення до їх використання вчителів фізичної культури. Визначено рівень фізичної підготовки учнів II класів (віком 7 - 8 років) шкіл Тернополя. Створено мультимедійну комп'ютерну програму "Акватренер" з метою навчання плавання молодших школярів з використанням диференційованого підходу. Розроблено тести оцінювання рівня оволодіння навичками плавання учнів молодших класів, що склали рейтингову систему у даній програмі.