Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (5)
Пошуковий запит: (<.>A=Смоляк П. О.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Смоляк П. О. 
Формування соціальних навичок студентів аграрних закладів вищої освіти / П. О. Смоляк. — Б.м., 2022 — укp.

У дисертації здійснено теоретичне обґрунтування та експериментально перевірено методику формування соціальних навичок студентів аграрних закладів вищої освіти.Реконструйовано еволюцію ідей формування соціальних навичок особистості, у результаті чого виділено вісім етапів, у межах який фіксуються особливі інтерпретації і шляхи вирішення сформульованої педагогічної проблеми. Розкрито сутність і структуру поняття «соціальні навички студентів аграрних закладів вищої освіти»; згруповано і сконструйовано кластер, соціальних навичок а саме: комунікативні навички; лідерські; керування емоціями; навички особистісного розвитку; валео-екологічні навички. У дисертаційному дослідженні структура соціальних навичок студентів аграрних закладів вищої освіти включає: когнітивний, емотивний та конативний компоненти. Відповідно до цього розроблено систему критеріїв і показників методики їх діагностики. Здійснено узагальнення вітчизняного і зарубіжного досвіду, встановлено, основні шляхи формування соціальних навичок студентів аграрних закладів вищої освіти. Здійснено відбір педагогічних умов формування соціальних навичок студентів аграрних закладів вищої освіти, обґрунтовано і показано шляхи їх реалізації. Застосовано метод моделювання, представлено та експериментально перевірено модель формування соціальних навичок студентів аграрних закладів вищої освіти, яка соціально зумовлена, включає педагогічні умови, характеризується системністю і послідовним розгортання у просторі і часі (етапність), охоплює усі компоненти освітнього процесу (зміст, методологічні основи, методи, форми, засоби, діагностику, кінцевий результат та можливість його корекції).Узагальнені дані сформованості соціальних навичок студентів аграрних закладів вищої освіти контрольних та експериментальних груп свідчать про те, що впроваджувана методика дала позитивну динаміку формування соціальних навичок, а саме: у контрольних групах суттєвих змін у рівні сформованості м'яких навичок не зафіксовано, у той час як відсоток студентів експериментальних груп із високим рівнем зріс.^UIn the dissertation "Formation of social skills of students of agricultural institutions of higher education" the theoretical substantiation is carried out and the technique of formation of social skills of students of agricultural institutions of higher education is experimentally checked.The evolution of ideas of formation of social skills of the person is reconstructed, as a result of which eight stages within which special interpretations and ways of the decision of the formulated pedagogical problem are fixed are allocated. The essence and structure of the concept "social skills of students of agricultural institutions of higher education" are revealed; grouped and constructed a cluster of social skills, namely: communication skills; leadership; emotion management; personal development skills; valeo-ecological skills. In the dissertation research the structure of social skills of students of agricultural institutions of higher education includes: cognitive, emotional and conative components. Accordingly, a system of criteria and indicators of methods of their diagnosis has been developed. The generalization of domestic and foreign experience is carried out, the main ways of formation of social skills of students of agrarian institutions of higher education are established. The selection of pedagogical conditions for the formation of social skills of students of agricultural institutions of higher education, substantiated and shown ways to implement them. The method of modeling is applied, the model of formation of social skills of students of agrarian institutions of higher education is presented and experimentally checked. methods, forms, means, diagnostics, final result and possibility of its correction).Generalized data on the formation of social skills of students of agricultural higher education institutions of control and experimental groups indicate that the implemented method gave a positive dynamics of social skills, namely: in control groups significant changes in the level of soft skills are not recorded, while the percentage of students in experimental groups with a high level has increased.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського