Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Соколова І.В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
1.

Соколова І.В. 
Організація виховної роботи на філологічних факультетах вищих закладів освіти: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / І.В. Соколова ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 1999. — 22 с. — укp.

Дисертацію присвячено проблемі організації позааудиторної виховної роботи на філологічних факультетах вищих закладів освіти, яка розглядається як суттєва складова освітнього процесу у вищій школі. Проаналізовано стан проблеми у соціальній та психолого-педагогічній літературі і в практичній діяльності вищих закладів освіти України; виявлено та теоретично обгрунтовано компоненти системи позааудиторної виховної роботи у вищих закладах освіти, організаційно-методичні умови підвищення ефективності позааудиторної виховної роботи на філологічних факультетах; розроблено, теоретично обгрунтовано організаційну структуру, зміст та функції діяльності суб'єктів управління позааудиторною виховною роботою у вищому закладі освіти; уточнено сутність понять: "виховна робота", "позааудиторна виховна робота", "організація позааудиторної виховної роботи", "система позааудиторної виховної роботи". У дисертації розкрито можливості використання інституту кураторів академічних груп у системі позааудиторної виховної роботи на основі оновлення змісту та форм його діяльності; обгрунтовано компоненти та функції діяльності на рівні академічної групи, а також зміст методичної підготовки викладачів до організації позааудиторної виховної роботи у вищих закладах освіти III та IV рівнів акредитації. Експериментально перевірено ефективність діяльності кураторів на філологічних факультетах, а також результативність психолого-педагогічної підготовки викладачів до організації позааудиторної виховної роботи у вищих закладах освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.3 + Ш.п/р

Рубрики:

      
2.

Соколова І.В. 
Прагматико-комунікативні характеристики категорії повтору в текстах-анонсах: Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.04 / І.В. Соколова ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2002. — 19 с. — укp.

Досліджено прагматико-комунікативні характеристики категорій повтору в текстах-анонсах. Визначено статус текстів-анонсів (ТА) у парадигмі інформаційно-рекламних текстів. Проаналізовано загальні та індивідуальні текстові категорії та статус повторів у процесі їх використання, а також у процесі реалізації інформативної та рекламної функцій ТА англомовних публікацій. Внаслідок комплексного аналізу феномену рекурентності в ТА надано визначення повтору з урахуванням психологічного, лінгвістичного та прагматико-комунікативного аспектів. Запропоновано узагальнену класифікацію структурно-семантичних видів повтору, зважаючи на імпліцитні та експліцитні повтори. Вивчено функціонування повтору на текстовому рівні, розроблено класифікацію повторів за їх функціональним навантаженням. Наведено концептуальну модель ТА з урахуванням рекурентної представленості концептів. Експериментально доведно, що частотність, варіативність і дистрибуція повторів за комунікативними блоками визначається прагматико-комунікативною настановою ТА на спонукання реципієнта до звернення до первинного тексту, а також те, що повтори мають вплив на реалізацію прагматико-комунікативної настанови.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-70
Шифр НБУВ: РА319151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Соколова І.В. 
Теоретичні та методичні основи професійної підготовки майбутнього вчителя за двома спеціальностями на філологічних факультетах вищих навчальних закладах: автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / І.В. Соколова ; АПН України. Ін-т пед. освіти і освіти доросл. — К., 2008. — 44 с. — укp.

Розроблено теоретичні та методичні засади професійної підготовки майбутнього вчителя за двома спеціальностями на філологічних факультетах ВНЗ. Проаналізовано базові положення та дефініції дослідження. Виокремлено й охарактеризовано етапи професійної підготовки вчителя-філолога в 1950 - 2007 рр. Розглянуто сучасний стан, тенденції й особливості професійної підготовки майбутнього вчителя-філолога в Україні та за рубежем. Теоретично обгрунтовано концепцію, компетентнісну модель вчителя-філолога, а також модель його професійної підготовки за двома спеціальностями. Визначено критерії та показники управління якістю даної підготовки на філологічних факультетах. Виявлено й обгрунтовано організаційно-методичні умови професійної підготовки майбутнього вчителя за двома спеціальностями, а саме: формування всіх її компонентів і змісту (аксіологічного, праксеологічного та морфологічного) за визначеними принципами; управління якістю на філологічному факультеті згідно з принципами та функціями управління нелінійними системами; проведення маркетингових досліджень ринків освітніх послуг і праці; кредитно-модульне навчання, особистісно зорієнтовані та комунікативні форми, методи та технології самостійної науково-дослідної роботи студентів, неперервна педагогічна практика. Запропоновано навчально-методичний комплекс для керівників структурних підрозділів, викладачів і студентів НЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш.р3 +
Шифр НБУВ: РА358170

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського