Солодка А.К. Полікультурне виховання старшокласників у процесі вивчення гуманітарних предметів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / А.К. Солодка ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2005. — 20 с. — укp.
Теоретично обгрунтовано принципи побудови експериментальної програми полікультурного виховання та способи організації діяльності старшокласників на основі введення інтеркультурної комунікації у процес викладання гуманітарних дисциплін. Визначено основні критерії та показники полікультурної вихованості старшокласників. Розроблено програму полікультурного виховання старшокласників у процесі вивчення гуманітарних предметів. Деякі положення та рекомендації дослідження впроваджено у практику полікультурного виховання загальноосвітніх шкіл Південного регіону України.