1. |
Сопрун Розвиток емоційної сфери дітей дошкільного віку в різних соціальних умовах виховання: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / І.П. Сопрун ; Південноукр. держ. педагог. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2000. — 20 с. — укp.Розглянуто проблему особливостей емоційного розвитку дітей дошкільного віку залежно від соціально-психологічних умов виховання. Проаналізовано і визначено, що емоції становлять складне явище психіки, пов'язане з різними процесами та властивостями. Розкрито вплив біологічних і соціально-психологічних факторів на розвиток емоційної сфери дитини. Визначено чотири типи умов виховання, а саме: тільки в сім'ї, в сім'ї та дитячому садку, неповній сім'ї, дитячому будинку. Встановлено, що у структурі механізмів емоційного розвитку дітей незалежно від віку і статі провідною є загальна емоційність. Показано, що діти, яких виховують у дитячому будинку, відрізняються від інших дітей більш вираженою фрустрацією, агресивністю, конфліктністю та меншим проявом сором'язливості. Вони мають також певні труднощі у спілкуванні. Розроблено систему попередження та коригування емоційно-негативних проявів у дітей дошкільного віку та апробовано її в навчально-професійній підготовці студентів-психологів. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.521.01 + Ч411.3 Шифр НБУВ: РА311453 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
|