Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (10)
Пошуковий запит: (<.>A=Сорока В. В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Сорока В. В. 
Формування готовності майбутніх майстрів виробничого навчання до застосування цифрових технологій у професійній діяльності / В. В. Сорока. — Б.м., 2021 — укp.

У дисертації запропоновано розв'язання актуального наукового завдання щодо формування готовності майбутніх майстрів виробничого навчання автотранспортного профілю до застосування цифрових технологій у професійній діяльності. У процесі дослідницького пошуку та узагальнення його результатів уточнено сутність та стуруктуру ключового поняття дослідження. Поняття «готовність майбутніх майстрів виробничого навчання автотранспортного профілю до застосування цифрових технологій у професійній діяльності» потрактовано як інтегративне особистісне утворення, структуроване мотиваційним, когнітивним, операційно-діяльнісним та контрольно-оцінювальним компонентами, що передбачає оновлення професійних та предметних компетентностей фахівця на основі досягнень цифрової індустрії та спрямоване на розбудову цифрового освітнього середовища. Визначено критерії: мотиваційний, когнітивний, операційно-діяльнісний, контрольно-оцінювальний, їх показники та схарактеризовано рівні (високий (системна готовність), достатній (функціональна готовність), середній (елементарна готовність), низький (цифрова поінформованість)) її сформованості. На основі експертного оцінювання виявлено та теоретично обгрунтвано педагогічні умови формування готовності майбутніх майстрів виробничого навчання автотранспортного профілю до застосування цифрових технологій у професійній діяльності. Розроблено структурно-функціональну модель, що є відображенням процесу формування готовності майбутніх майстрів виробничого навчання автотранспортного профілю до застосування цифрових технологій у професійній діяльності та містить три взаємопов'язані блоки: цільовий (мета, завдання), організаційно-змістовий (методологічні підходи, принципи, організаційні форми, методи та засоби навчання, змістові лінії фахової підготовки із застосуванням цифрових технологій), оцінювально-результативний (компоненти, критерії та відповідні показники, рівні сформованості досліджуваної готовності та результат – позитивна динаміка в рівнях сформованості готовності майбутніх майстрів виробничого навчання автотранспортного профілю до застосування цифрових технологій у професійній діяльності). У процесі наукового пошуку удосконалено організаційно-методичне забезпечення процесу підготовки майстрів виробничого навчання автотранспортного профілю. Розроблено методичні рекомендації, що спрямовані на окреслення змісту, педагогічних технологій, організаційних форм, методів, засобів професійного навчання із застосуванням цифрових технологій та сприяють формуванню досліджуваної готовності.^UThe dissertation proposes the solution of actual scientific task, which is forming of readiness of future masters of industrial education of motor transport profile for applying digital technologies in professional activities. In the process of scientific search and generalization of its results, the essence of key concepts was clarified. In the study of the concept of “readiness of future masters of industrial education of motor transport profile for applying digital technologies in professional activities” is defined as integrative personal formation, structured by motivational, cognitive, operational and control-evaluation components, which involves updating professional and subject competencies based on the achievements of the digital industry and aimed at extending digital educational environment. Сriteria (motivational, cognitive, operational-activity, control-evaluation) are defined, their indicators and levels (high (systemic readiness), sufficient (functional readiness), medium (elementary readiness), low (digital awareness)) of its formation are characterized. The pedagogical conditions of forming of readiness of future masters of industrial education of motor transport profile for applying digital technologies in professional activities were identified and theoretically substantiated. The structural-functional model of forming of readiness of future masters of industrial education of motor transport profile for applying digital technologies in professional activities, containing three interconnected blocks (target, organizational-content, evaluative-resultful); which reflects the elements of pedagogical process and relations between them in the process of forming the studied readiness was worked out and theoretically substantiated. Organizational and methodical support of the process of training masters of industrial education of motor transport profile was improved. Methodical recommendations aimed at outlining the content, pedagogical technologies, organizational forms, methods, means of professional training with the use of digital technologies and contribute to the formation of the studied readiness was worked out.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського