1. |
Старостіна А.О. Методологія і практика маркетингових досліджень в Україні: Автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.06.02 / А.О. Старостіна ; Київ. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 1999. — 35 с. — укp.Дисертацію присвячено питанням методологічних засад та механізму здійснення маркетингових досліджень в умовах сучасної української економіки. В дисертації розроблено методологічні положення про роль маркетингових досліджень як інформаційної бази для прийняття управлінських рішень. В категоріальний апарат маркетингу введено нові визначення сутності "ринку", "маркетингу", "маркетингових досліджень". В роботі наводиться розроблений та апробований у багаточисельних дослідженнях алгоритм здійснення маркетингових досліджень. Скачати повний текст
Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295
Рубрики:
|