Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Стратюк В. Р.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Стратюк В. Р. 
Інструменти онлайн­комунікації для побудови персонального бренду HR директора компанії: автореферат дис. ... д.філософ : 061 / В. Р. Стратюк. — Б.м., 2024 — укp.

Дисертація присвячена дослідженню основних інструментів онлайнкомунікації, які використовуються для побудови персонального бренду HR директора компанії, з’ясуванню соціальнокомунікаційного потенціалу соціальних медіа в контексті побудови персонального бренду, а також формулюванню пропозицій щодо змісту актуальної стратегії ефективного тацілісного використання інструментів онлайн­комунікації для побудови персонального бренду HR директора компанії за сучасних умов.Визначено, що персональний бренд HR директора компанії є ментальною конструкцією та соціальним капіталом, який можна вважати повноцінним соціально­комунікативним явищем, що виконує ряд функцій, серед яких функції ідентифікації, впливу, ідеологічну, професійносоціалізуючу. Потреба у створенні та подальшому просуванні персонального бренду у веб­просторі аргументована тим, що такий процес: надає конкурентну перевагу HR директору компанії на ринку праці; розкриває йогосоціально­комунікативний потенціал; обумовлює виникнення контенту, який може сприяти соціальній безпеці, інформаційній гігієні суспільства, а також становить інформаційне підґрунтя, на основі якого оптимізується практика управління людськими ресурсами та поліпшується економічний клімат держави.^UThe dissertation focuses on examining the primary online communication tools used in constructing the personal brand of an HR company director. It aims to explore the social and communication potential of social media platforms in the context of personal branding. Furthermore, the study aims to propose an up­to­date strategy for the effective and comprehensive utilization of online communication tools in building the personal brand of the HR company director in modern conditions.The personal brand of the company's HR director is a multifaceted social and communicative phenomenon that encompasses mental structures and social capital. It serves various functions: identification, influence, ideological impact, and professional socialization. The need to establish and promote a personal brand online is justified by several factors. Firstly, it provides a competitive advantage for the HR director in the job market. Secondly, it unlocks social and communicative potential. Thirdly, the HR director generates content that contributes to societal security and information hygiene, while also providing a foundational information base for optimizing human resource management practices and improving the state's overall economic climate.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського