Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Сєдих І. В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Сєдих І. В. 
Вибір проектних параметрів інерційних засобів забезпечення суцільності палива в баках космічних ступенів ракет-носіїв. / І. В. Сєдих. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертація присвячена визначенню проектних параметрів інерційної системи забезпечення суцільності палива спираючись на розрахунок часу, потрібного на осадження (переорієнтацію) компонентів палива під впливом прискорення, що створюється дією цієї системи. У дисертації проаналізовано традиційні методи розрахунку повного часу, необхідного на переорієнтацію компонентів палива в баках ракети-носія, а також описано методику вибору модельних параметрів для забезпечення експериментального відпрацювання. Автором були виконані роботи по чисельному моделюванню процесу переорієнтації палива з визначенням часу переорієнтації для різноманітних об'ємів заповнення бака й величин прискорення, з верифікацією отриманих результатів теоретичних розрахунків й чисельного моделювання результатами експериментального відпрацювання на стенді невагомості. Виконання значного об'єму чисельних експериментів (більше 70) дозволило визначити більш оптимальні формули для розрахунку часу потрібного на осадження компонентів палива. На підставі проведених досліджень розроблено методичне забезпечення, яке використовується на ДП «КБ «Південне».^UThe dissertation is devoted to definition of design parameters of inertial system of maintenance of continuity based on calculation of time required for deposition (reorientation) of propellant components under the influence of the acceleration created by action of this system. The dissertation analyzes the traditional methods of calculating the total time required for the reorientation of propellant components in the tanks of the launch vehicle, and describes the method of selecting model parameters to ensure experimental testing. The author also performed numerical modeling of the propellant reorientation process with determination of reorientation time for various tank filling volumes and acceleration values, verification of the results of theoretical calculations and numerical modeling by the results of experimental testing on the weightlessness bench. Performing a significant amount of numerical experiments (more than 70) allowed determining more optimal formulas for calculating the time required for deposition of propellant components. Based on the conducted researches the methodical maintenance, which is used on State Design Office “Yuzhnoye” is developed.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського