Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Сілецька О.Е.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Сілецька О.Е. 
Методично-організаційні засади використання маркетингових досліджень виробничими підприємствами: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / О.Е. Сілецька ; Укр.акад.зовн.торгівлі. — К., 2000. — 22 с. — укp.

Проаналізовано досвід промислово розвинутих країн у галузі організації маркетингових досліджень, визначено фактори, що впливають на їх організацію та проведення підприємствами за умов українського маркетингового середовища. Доведено, що одним з дієвих напрямів підвищення ефективності маркетингових досліджень на вітчизняних підприємствах є створення адаптованого до ринкових реалій механізму організації досліджень і втілення їх результатів. Наведено методичні рекомендації щодо організації комплексного маркетингового дослідження, завдяки якому можна розробити постійно діючу систему інформаційного забезпечення маркетингової діяльності підприємства. Запропоновано модель організації маркетингових досліджень на підприємстві та розроблено систему критеріальних оцінок для її вибору, що найбільше відповідають особливостям конкретного підприємства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)290-211.1
Шифр НБУВ: РА311737 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського